آفتاب

بزرگداشت رابرت دنيرو

بزرگداشت رابرت دنيرو

بزرگداشت رابرت دنيرو در كن درام ورزشی "دست‌های سنگی" ساخته جاناتان یاکوبوویچ در...


درام ورزشی "دست‌های سنگی" ساخته جاناتان یاکوبوویچ در بخش نمایش‌های ویژه شصت و نهمین جشنواره فیلم کن با هدف ادای دین به رابرت دنیرو بازیگر باسابقه سینما روی پرده می‌رود. به گفته برگزارکنندگان جشنواره، این فیلم زندگینامه‌ ای با بازی دنیرو در نقش مربی و مدیر برنامه‌های یکی از معروف‌ ترین بوکسورهای دنیا، روز دوشنبه 16 مه (27 اردیبهشت) در گراند تئاتر لومیر به نمایش درمی‌آید.

درام سینمایی "دست‌های سنگی" (Hands of Stone) به عنوان یکی از پرسروصداترین محصولات واینستاین کمپانی در سال 2016، روایتگر روزهای اوج روبرتو دوران اسطوره مشت‌زنی پاناما و رقابت مشهور او با شوگر ری لئونارد است. ادگار رامیرز در نقش دوران ظاهر شده و دنیرو به جای شخصیت ری آرسل مربی و مدیربرنامه‌های او نقش‌آفرینی کرده است. "دست‌های سنگی" از 26 اوت (پنجم شهریور) امسال به صورت گسترده در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا روی پرده خواهد رفت.

به گزارش وبسایت رسمی جشنواره، دنیرو در واکنش به خبر نمایش فیلم جدیدش در جشنواره کن امسال گفته: از این که قرار است یکبار دیگر در کن حاضر شوم، به ویژه با فیلم "دست ‌های سنگی" که به آن افتخار می‌کنم، بسیار هیجان‌زده‌ام. بی‌صبرانه منتظر دیدار دوستانم از سراسر دنیای سینما هستم که در این رویداد سرگرم‌کننده به ما ملحق شوند.

کد N1233774

وبگردی