آفتاب
مدير طرح هاي ملي جوانان وزارت ورزش و جوانان :

اوقات فراغت جوانان نيازمند تغيير نگرش اساسي است

اوقات فراغت جوانان نيازمند تغيير نگرش اساسي است

اصفهان- ايرنا- مديركل طرح هاي ملي جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز نگاه درستي به اوقات فراغت جوانان در كشور وجود ندارد و بايد در اين زمينه شاهد تغيير نگرش اساسي باشيم.

به گزارش ايرنا، محسن طلايي ماهاني دوشنبه شب در گردهمايي سازمان هاي مردم نهاد جوانان استان اصفهان با مقايسه ميزان ميانگين شادي در ايران با ميانگين جهاني تصريح كرد: شادي تاثير مستقيمي بر سرمايه هاي اجتماعي دارد و بايد به صورت ويژه به اين موضوع پرداخته شود.
وي همچنين با اشاره به موجوديت سازمان هاي مردم نهاد گفت: در زمان حاضر كشور به شدت درگير مساله آسيب هاي اجتماعي است و يكي از مراكزي كه مي تواند مشكل آسيب هاي اجتماعي را درمان كند سازمان هاي مردم نهاد است.
وي اظهار كرد: از طرح هاي عملياتي در حوزه اوقات فراغت جوانان، آسيب هاي اجتماعي و آسيب هاي نوپديد استقبال و حمايت مي كنيم.
مديركل طرح هاي ملي جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: برخي سازمان هاي مردم نهاد درخصوص شرح وظايف و اهداف سمن ها توجيه نيستند و بايد بدانند كه سازمان هاي مردم نهاد بايد روي پاي خودشان بايستند تا ريشه پيدا كنند.
وي تاكيد كرد: كشور متكي به جوانان است و تا زماني كه امور اصلي كشور را به جوانان نسپاريم كارمان خوب پيش نمي رود.
وي با بيان اينكه اين موضوع نيازمند تلاش و فرهنگ سازي است ادامه داد: بايد به جوانان اعتماد و آن ها را باور كرد.
مديركل طرح هاي ملي جوانان وزارت ورزش و جوانان به دستگاه هاي اجرايي استان توصيه كرد كه بسياري از امور و فعاليت ها را بر عهده جوانان بگذارند و به آن ها فرصت دهند تا خود را اثبات كنند.
وي بيان كرد: اصفهان مي تواند به عنوان يك استان نمونه، در تغيير نگرش و ميدان دادن به جوانان براي نقش ‌آفريني در عرصه اجتماع پيشرو باشد.
مديركل و معاون طرح هاي ملي جوانان وزارت ورزش و جوانان به منظور حضور در سي و هشتمين ستاد ساماندهي امور جوانان استان اصفهان با موضوع اوقات فراغت و هفته جوان، شركت در گردهمايي سراسري سازمان هاي مردم نهاد جوانان استان اصفهان و بازديد از تعدادي از اين سازمان ها به اصفهان سفر كردند.
ت/7135/ 6022
کد N1232088

وبگردی