آفتاب
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان:

چهارمين عامل اصلي شهادت ماموران انتظامي خاش به هلاكت رسيد

چهارمين عامل اصلي شهادت ماموران انتظامي خاش به هلاكت رسيد

زاهدان- ايرنا- فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: چهارمين عامل اصلي شهادت ماموران انتظامي خاش كه در درگيري با نيروهاي پليس زخمي شده بود هنگام فرار به پاكستان هلاك شد.

به گزارش ايرنا سردار سرتيپ دوم حسين رحيمي روز شنبه در نشست خبري با تشريح حادثه درگيري اشرار با پليس در خاش اظهار داشت: ماموران انتظامي خاش در درگيري هفته گذشته با اشرار مسلح موفق شدند 3 نفر از آنان را در صحنه به هلاكت رسانده و يك نفر ديگر را از ناحيه پا مصدوم كنند كه به وسيله 2 نفر ديگر از اشرار به پاكستان انتقال يافت كه در آن كشور به هلاكت رسيد.
وي ادامه داد: ماموران انتظامي خاش در حين انجام وظيفه و گشت زني در شهر خاش از سوي تعدادي از اشرار مورد تيراندازي قرار گرفتند كه با مقابله به مثل ماموران رو به رو شدند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح در اين درگيري 2 نفر از نيروهاي انتظامي خاش را در صحنه به شهادت رساندند و 2 نفر را زخمي كردند.
سردار رحيمي گفت: 2مامور زخمي به بيمارستان انتقال يافتند كه يكي از آنان به سبب شدت جراحات وارده به فيض شهادت رسيد.
وي تصريح كرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره كل اطلاعات سيستان و بلوچستان با انجام كار دقيق اطلاعاتي و بررسي منطقه و با تدبير شوراي تامين، همكاري بسيار خوب دادستان، فرمانده سپاه، قرارگاه فرعي قدس سپاه خاش به محوريت اداره كل اطلاعات استان موفق شدند جنازه 3 شرور به هلاكت رسيده را شناسايي، كشف و به پزشكي قانوني تحويل دهند.
وي ادامه داد: همچنين 3 نفر از عواملي كه با اشرار در انتقال اجساد آنان همكاري كرده بودند دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
وي با اشاره به اصل اين درگيري ها اظهار داشت: ماموران انتظامي خاش هفته گذشته يك تن مواد مخدر را در شهر خاش كشف و يك نفر از قاچاقچيان را به هلاكت رساندند كه اشرار به تلافي اين كشفيات با پليس درگير شدند.
وي افزود: 15 قبضه سلاح سبك و نيمه سنگين نيز در برسي هاي انجام شده از محل انباشت (دپوي) آنها كشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: نيروي انتظامي با تمام اقتدار در مقابل ناامني ها ايستادگي مي كند و اين استان را براي تمام اشرار و مخلان امنيت ناامن مي كند.
سردار رحيمي در ادامه همچنين به انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در سيستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: نيروهاي جان بر كف انتظامي روز گذشته در شهرستان هاي نيكشهر و سرباز يك تن و 750 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط كردند.
وي ادامه داد: يك نفر در اين درگيري ها به هلاكت رسيده و 2 قبضه سلاح و سه دستگاه خودرو نيز كشف شد.
وي با بيان اينكه سيستان و بلوچستان رتبه نخست كشف مواد مخدر را در كشور دارد افزود: 15 تن انواع مواد مخدر از ابتداي امسال تاكنون در اين استان كشف شده كه در همسنجي با سال گذشته 48 درصد رشد را نشان مي دهد.
وي همچنين از دستگيري يك سارق حرفه اي در استان خبر داد و گفت: اين فرد به 53 فقره قتل، گروگان گيري و دزدي احشام در محدوده ي شهرهاي فنوج و دلگان در جنوب سيستان و بلوچستان اعتراف كرده است.
وي ادامه داد: مردم استان تاكنون همكاري بسيار خوبي با پليس داشتند كه نيروي انتظامي صميمانه از آنان قدرداني مي كند.
3213/8005 /6081/ 6075
کد N1227521

وبگردی