آفتاب
مشاور وزیر بهداشت خواستار شد؛

مدیریت انجمن بیماران کلیوی نیازمند تغییرات است

مدیریت انجمن بیماران کلیوی نیازمند تغییرات است

وزیر اسبق بهداشت همسو با نظر پروفسور بهروز برومند، پدر نفرولوژی ایران و دکتر گنجی ریاست انجمن نفرولوژی کشور، خواستار تغییرات مدیریتی انجمن بیماران کلیوی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ایرج فاضل گفت: موضوع مدیریت انجمن بیماران کلیوی و تغییراتی که باید در این مجموعه ایجاد شود مسئله ای بسیار حساس و مهم است.

رئیس جامعه جراحان ایران افزود: از این رو مطرح کردن تغییرات مدیریتی نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد و میزان موفقیت ها و ناکامی های مجموعه نیز باید بررسی شود.

فاضل با اشاره به اهمیت کیفیت مدیریت انجمن بیماران کلیوی بیان کرد: تشکیلات و انجمن هایی که در دنیا با موفقیت های چشمگیر رو به رو بوده اند و توانسته اند بسیار فعال به مدیریت خود ادامه دهند رمز موفقیت شان کیفیت مدیریت بوده است.از این رو مجموعه های موفق، موفقیت شان را مرهون مدیریت مناسب، علمی و به روز هستند.

مشاور وزیربهداشت و نماینده وزیر در شورای عالی نظام پزشکی کشور، تصریح کرد: به طور قطع ارزیابی های انجمن بیماران کلیوی و تغییرات مدیریتی باید به سمت کیفیت بهتر پیش برود. چنانچه این انجمن نیز قصد پیشرفت و ترقی را دارد باید برنامه های مدیریتی را تغییر دهد و از افراد شایسته استفاده کند تا خدمات بسیاربیشتر و بهتر و با کیفیت تر به هزاران بیمارنیازمند در سراسر کشور ارایه شود.

کد N1226812

وبگردی