آفتاب

امام جمعه كرمانشاه: امريكا مدام به دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي است

امام جمعه كرمانشاه: امريكا مدام به دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي است

كرمانشاه - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: تاريخ به ما نشان داده كه نمي توانيم به امريكا اطمينان كنيم و اين شيطان بزرگ مدام به دنبال لطمه زدن به جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا، آيت الله مصطفي علما در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كرمانشاه با تاكيد بر اينكه نمي شود به امريكا اعتماد كرد افزود: امريكا از يك طرف با ايران قرارداد امضا مي كند و از طرفي ديگر ايران هراسي راه مي اندازد.
وي به روز ملي خليج فارس در دهم ارديبهشت ماه اشاره كرد و گفت: نام خليج فارس تا ابد خليج فارس در جهان باقي خواهد ماند.
امام جمعه كرمانشاه درباره يازدهم ارديبهشت روز ملي كارگر نيز گفت: كارگران چه در پيش از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس زحمت هاي بسياري براي كشور كشيدند.
آيت الله علما با تاكيد براين كه تقويت توليد داخلي بايد در اولويت باشد افزود: كارگران قشر زحمتكش هستند كه بايد به آنها خدمت كرد.
نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه اظهاركرد: ما تا كي بايد از چين و ديگر كشورها محصولات مورد نياز را وارد كنيم درحالي كه ظرفيت توليد بيشتر كالاهاي خارجي در كشور وجود دارد.
آيت الله علما با تاكيد بر مبارزه با قاچاقچيان حرفه اي گفت: نبايد بگذاريم كالايي كه در داخل كشور توليد مي شود از خارج وارد شود و توليد آسيب ببيند.
امام جمعه كرمانشاه همچنين درباره ١٢ ارديبهشت سالروز شهادت استاد مطهري و روز معلم هم گفت: استاد مطهري مرد بزرگي بود كه گنجينه عظيمي براي ملت ايران به جا گذاشت.
وي افزود: معلمان ما بايد امروز همچون استاد مطهري دانش آموزان را تربيت كنند و به آنان درس تقوا دهند.
امام جمعه كرمانشاه با بيان اين كه اساتيد دانشگاه و معلمان نقش موثر در تربيت جامعه دارند گفت: توقع مردم و جمهوري اسلامي از دانشگاه ها و مدارس گسترش تقواست.
آيت الله علما افزود: با توجه به تهديداتي كه پيش روي جوانان است بايد براي اساتيد و معلمان سرمايه گذاري شود.
امام جمعه كرمانشاه، همچنين از مردم شهرستان هاي كرمانشاه و سنقر و كليايي خواست كه در انتخابات شركت و نمايندگان اصلح را راهي مجلس كنند.
دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اكنون در شهرستان هاي كرمانشاه و سنقر در حال برگزاري است.
8066/7445/ 1650
کد N1226229

وبگردی