آفتاب
حجت الاسلام صديقي:

بدون نياز به بيگانگان با تقوي و علم پيشرفت مي كنيم

بدون نياز به بيگانگان با تقوي و علم پيشرفت مي كنيم

تهران - ايرنا - دبيركل بنياد بين المللي غدير با تاكيد بر اين كه نبايد به اميد ديگران باشيم تا به ما كمك و ياري رسانند، گفت: بدون نياز به بيگانگان، با تقوا و علم به دستاوردها و فناوري هاي نوين روز دنيا دست خواهيم يافت.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين كاظم صديقي روز سه شنبه در آيين اختتاميه دومين جشنوراه رسانه هاي علوي ويژه توليدات ديجيتال با تبريك ايام خجسته رجب و ميلاد باسعادت امام علي(ع) افزود: امروز زبان؛ زبان هنر و دنياي مجازي است از اين رو بايد همه مسلمانان در حد توان و با استفاده از ظرفيت هاي موجود، ائمه اطهار (ع) را ياد كرده و نسبت به تبيين و معرفي جايگاه، شخصيت و مقام والاي آنان در دنيا تلاش كنند.
وي گفت: ائمه اطهار به اذن خداوند گذشته ها، آيندگان و آنچه كه رخ داده و خواهد داد را با اراده او پيش بيني و پيش گويي كرده و بدين طريق هر نوع اطلاعات جامع و كاملي را در اختيار بشريت گذاشته اند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه با بيان اين كه عالم با سرعت در حركت است گفت: اولين دستور قرآن، قيام و حركت است؛ چرا كه به كرات به انسان ها تاكيد شده كه اگر مقاصد عاليه داريد جلو بيفتيد.
صديقي تصريح كرد: امروز هرچه نوآوري و وسايل ارتباطاتي پيشرفته هم باشد باز از بسياري مسائل عالم بي خبر هستند؛ اما ما قرآن كتاب آسماني داريم كه همه حقايق عالم در آن نشان داده و ديده شده است.
به گفته وي انسان با داشتن قرآن، علي (ع) و ائمه اطهار، غني و دست پر شده و نيازي به ديگران نخواهد داشت.
وي با اشاره به وجود برخي شبكه هاي فاسد اجتماعي گفت: بسياري از اين شبكه ها خانواده ها را نشانه رفته و در حال تخريب هستند؛ بياييد با ايمان خودمان شبكه هاي نور را جايگزين شبكه هاي فاسد كنيم.
ادامه دارد...
فراهنگ**1355**9132**1027
کد N1221657

وبگردی