آفتاب
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران:

برای افزایش رکورد به میدان می‌روم/ آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشتم

برای افزایش رکورد به میدان می‌روم/ آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشتم

ملی‌پوش دسته ۷۷ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی افزایش رکوردها و موفقیت در آسیا و تورنمنت بین المللی جام فجر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی میری در خصوص شرایط آمادگی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان افزود: یکسال پیش از رده جوانان به بزرگسالان آمدم البته سال گذشته در اولین تجربه آسیایی خود در رده بزرگسالان به دلیل آسیب دیدگی که داشتم هفتم شدم، اما امسال شرایط بهتری دارم و امیدوارم با توجه به تمرینات مناسب و صد درصدی نتیجه خوبی بگیرم.

دارنده مدال نقره جوانان جهان در خصوص آسیب دیدگی خود تصریح کرد: آسیب دیدگی من از ناحیه لگن بود که با کمک فیزیوتراپ و ماساژور رفع شد و تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته ام.

 وی اظهار داشت: البته در مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر بابک مراد زاده مربی و همچنین رئیس هیات وزنه برداری استان آذربایجان غربی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و همین امر باعث شد دوباره به روزهای اوج برگردم و ضمن کسب عنوان قهرمانی در کشور مجدداً به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

وی در خصوص وضهیت دسته ۷۷ کیلوگرم تیم ملی نیز گفت: رسول تقیان رکوردارمجموع این وزن در کشور است اما بعد از مدال های جهانی که محمدعلی فلاحتی نژاد و محمدحسین برخواه کسب کردند، دیگر مدالی در این وزن نگرفتیم.

میری در پایان خاطر نشان کرد: تیم جوانان در سال ۲۰۱۵ به مسابقات جهانی لهستان اعزام شد که من نیز در آنجا به مدال نقره دست یافتم. هم اکنون نیز در مسابقات آسیایی ازبکستان سعی دارم با کسب نتایج خوب، جواب اعتماد مربیان خود را بدهم.

کد N1217727

وبگردی