آفتاب

كرباسچی:نیازمند شكل گیری مجلسی هماهنگ با دولت هستیم

كرباسچی:نیازمند شكل گیری مجلسی هماهنگ با دولت هستیم

زنجان -ایرنا- دبیر كل حزب كارگزاران سازندگی گفت: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، زمینه شكل گیری مجلس حامی برنامه های دولت فراهم شود.

غلامحسین كرباسچی شامگاه شنبه در جمع شماری از اصلاح طلبان استان زنجان افزود: رأی سیاسی، رأی مطالباتی و رای قومی و محلی از انواع گونه های رأی هستند كه ما در هر انتخاباتی با آن ها مواجه هستیم و ارزش آن ها صرف نظر از زمینه و هدف شكل گیری شان، برای كشور یكسان است.
وی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند 94، اظهارداشت: عده ای در كشور در پی آن هستند كه آرای مردم را از خاصیت بیندازند.
كرباسچی به مقوله رأی سازی از طریق القای وظیفه شرعی بودن رای دادن، از سوی عده ای در زمان انتخابات اشاره و خاطرنشان كرد: اگر شركت در انتخابات وظیفه شرعی هم باشد مراد از آن اصل شركت در انتخابات بوده و تبلیغ رأی دادن به فرد یا گروه خاصی تحت عنوان تكلیف شرعی نوعی دخالت در انتخابات است.
دبیركل حزب كارگزاران سازندگی به تلاش برخی رسانه ها در زیر سوال بردن دستاوردهای دولت یازدهم اشاره كرد و افزود: همانها كه امروز دستاوردهای دولت را هیچ می انگارند، در زمان دولت های قبلی با وجود آن همه مسائل و مشكلات مختلف صحبتی نمی كردند .
كرباسچی برجام را مهم ترین دستاورد دولت یازدهم برشمرد و اظهاركرد: عده ای در این شرایط با امید شكل گرفته در مردم مبارزه می كنند و در تلاش برای هیچ انگاشتن برجام هستند.
غلامحسین كرباسچی روز شنبه به منظور سخنرانی در حمایت از نامزدهای اصلاح طلب زنجان به این استان سفر كرد.
7312/6085/1352
کد N1217160

وبگردی