آفتاب

استاندار چهارمحال و بختياري:نامزدهاي انتخاباتي خطوط قرمز نظام را رعايت كنند

استاندار چهارمحال و بختياري:نامزدهاي انتخاباتي خطوط قرمز نظام را رعايت كنند

شهركرد - ايرنا - استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رعايت خطوط قرمز نظام، در سخنراني هاي نامزدهاي انتخاباتي در دور دوم ، الزامي است.

به گزارش ايرنا، «قاسم سليماني دشتكي» شامگاه شنبه در ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري اظهار داشت: به منظور برگزاري انتخابات سالم و پرشور در انتخابات، همكاري تمامي دست اندركاران انتخاباتي در دو حوزه انتخابيه استان ضروري است.
وي تأكيد كرد: صيانت از آراي مردم، برگزاري انتخابات سالم و حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي، از مهمترين اولويت هاي ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري به شمار مي رود.
سليماني دشتكي افزود: منتخب مردم در انتخابات، مصلحت نظام، دولت و جامعه بوده و مورد قبول و احترام تمامي مسئولان، مردم و قشرهاي مختلف است.
وي تصريح كرد: فرمانداران و دست اندركاران انتخابات در دو حوزه انتخابيه چهارمحال و بختياري بايد نسبت به ساماندهي تبليغات و همچنين جلوگيري از راه اندازي كاروان هاي تبليغاتي اقدامات لازم را اجرايي كنند.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: مسئولان برگزاري انتخابات بايد تمامي تلاش خود را به منظور حفاظت از آراي مردم و ارتقاي سلامت در انتخابات به كار گيرند.
وي اضافه كرد: هيچكدام از مديران دستگاه هاي اجرايي، شخصيت هاي حقوقي و مسئولان حق ندارند از امكانات دولتي و بيت المال، له يا عليه نامزدهاي انتخاباتي استفاده كنند.
سليماني دشتكي بيان داشت: مسئولان برگزاري انتخابات، تخلفات احتمالي را به صورت مكتوب به دستگاه هاي نظارتي اعلام كنند.
وي اظهار كرد: تطبيق شناسنامه و كارت ملي رأي دهندگان و همچنين برخورد قانوني با متخلفان اين امر يكي از وظايف و مأموريت هاي مهم دست اندركاران انتخابات محسوب مي شود.
رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: براي دور دوم دهمين دوره انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 2 حوزه انتخابيه استان، 344 شعبه اخذ رأي در نظر گرفته شده است.
خدابخش مرادي نافچي بيان كرد: از اين تعداد 96 شعبه اخذ رأي براي حوزه انتخابيه بروجن و 248 شعبه براي حوزه انتخابيه اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ پيش بيني شده است.
وي ادامه داد: براي برگزاري اين انتخابات 6هزار عوامل اجرايي، نظارتي، امنيتي و انتظامي مشاركت دارند.
مرادي نافچي عنوان كرد: همكاري و همراهي دستگاه ها نقش مهمي در برگزاري يك انتخابات باشكوه دارد.
به گزارش ايرنا، از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثريت آرا در دو حوزه انتخابيه شهركرد، بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه يافتند و انتخابات در 2 حوزه بروجن و اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ به دور دوم كشيده شد.
بنا بر اعلام وزارت كشور دور دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي همزمان با 10 ارديبهشت در كشور برگزار مي شود.
/2097/7362*شبس*1613
کد N1216820

وبگردی