آفتاب

پروفسورسمیعی متخصص مغز و اعصاب:درباره دلایل مرگ ورزشکاران سخنی نگفته ام

پروفسورسمیعی متخصص مغز و اعصاب:درباره دلایل مرگ ورزشکاران سخنی نگفته ام

شیراز- ایرنا - پروفسور مجید سمیعی استاد علوم مغز و اعصاب اظهار نظر در باره مرگ مهرداد اولادی فوتبالیست و دیگر ورزشکاران را تکذیب کرد و گفت : اظهار نظر درباره این موضوع در حیطه تخصص من نیست و من هیچگاه دراین زمینه سخنی نگفته ام.

به گزارش خبرنگارایرنا ، سمیعی شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز اظهار داشت : مطالبی که به نقل از من دراین زمینه در فضای مجازی منتشر شده را تایید نمی کنم ، اصولا ارتباطی به من ندارد که چه موادی درآب وجود دارد و چه موادی وجود ندارد.
پروفسور سمیعی که برای حضوردرجمع دانشجویان و امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این شهر آمده افزود:کسانی که این مطالب را از سر آگاهی یا ناآگاهی منتشر می کنند دنبال اهداف خاص هستند و کسانی که آن را باور می کنند اهل خرد نیستند.
اخیرا مطلبی در شبکه های مجازی منتشر شد که نشردهندگان مدعی شدند پروفسور سمیعی جراح مغز و اعصاب دیشب در یک مصاحبه تلفنی با صدای آمریکا اعلام کرد : علت مرگ مهرداد اولادی و هزاران جوان زیر سی سال که هر روزه در ایران دچار سکته قلبی می شوند ماده ضد عفونی کننده« سیترو گلسیرین هیدرو کلراید» می باشد که مدتی است برای از بین بردن آلودگی آب استفاده می شود.
در این مطلب آمده است: این ماده خطرناک در سرتاسر دنیا یک محلول پاک کننده شیمیایی خیلی قوی می باشد که برای کارهای صنعتی و بیمارستان ها استفاده می شود.
این مطلب به نقل از پروفسور سمیعی افزوده است:اما متاسفانه در ایران سازمان آب برای پاک کردن آب آشامیدنی استفاده می کند.
مهرداد اولادی بازیکن اسبق تیم ملی و تیم های باشگاهی و تیم ملوان بندر انزلی اخیرا بر اثر ایست قلبی درگذشت .
6113 / 1876
کد N1216686

وبگردی