آفتاب

شاهد رونق اقتصادی در سال 95 خواهیم بود

شاهد رونق اقتصادی در سال 95 خواهیم بود

ایلنا: پیش بینی من این است سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سالهای قبل نخواهد رسید اما با توجه به رفع تحریم ها وضعیت بهتر خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،فولاد و فلزات در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت این بازار در سال جدید با توجه به اتفاقات و تحولات بین المللی اظهار داشت: برجام بیش از آن که اقتصادی باشد یک مسئله سیاسی است.

محمد آزاد افزود: در حال حاضر با توجه به رفت و آمد گسترده هیئت‌های خارجی تولید کنندگان به وحشت افتاده‌اند که مبادا این رفت و آمدها سبب شود که ایران تبدیل به بازار کالاهای مصرفی خارجی ها شود.

وی با اشاره با دوران تحریم گفت: بیشترین قشری که از تحریم های بین‌المللی اعمال شده  بر علیه کشور ضربه دید، تولید کنندگان بودند و اکنون با رفع شدن تحریم‌ها این حق این قشر است که نگاه ویژه دولت را داشته باشند.

آزاد با اشاره به لغو تحریم ها گفت: باران رحمت الهی است و وقتی می بارد سبب شکوفایی و طروات می باشد اما اگر همین باران بیش از حد ببارد باعث زحمت است و من امیدوارم مسولین با توجه به وضعیت کشور تصمیمات درستی در این خصوص اتخاذ کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن،فولاد و فلزات ادامه داد:پیش بینی من این است سال 95 برای تولید و این صنف سال خوبی خواهد بود هر چند این رونق به سالهای قبل نخواهد رسید اما با توجه به رفع تحریم ها وضعیت بهتر خواهد شد.

کد N1183305

وبگردی