آفتاب

برنامه ریزی برای ساخت چهار راه روستایی و یک واحد آموزشی با مشارکت بنیاد برکت در تکاب

برنامه ریزی برای ساخت چهار راه روستایی و یک واحد آموزشی با مشارکت بنیاد برکت در تکاب

مهاباد - ایرنا - فرماندار شهرستان تکاب گفت: چهار راه روستایی و یک واحد آموزشی با همکاری و مشارکت بنیاد برکت در این شهرستان احداث می شود.

ایرج ثقفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنیاد برکت برای احداث و آسفالت این راه های روستایی در تکاب بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: در صورت تامین بقیه اعتبارهای مورد نیاز آن از محل منابع مالی استانداری آذربایجان غربی، عملیات اجرایی این راه های روستایی به طول بیش از 30 کیلومتر آغاز می شود.
ثقفی گفت: این پروژه های عمرانی شامل راه دسترسی روستاهای اغولبیک ـ بابانظر، آسمان بلاغی، آی قلعه سی، یولقون آغاج و ساروجلو از توابع بخش مرکزی تکاب است.
وی افزود: راه دسترسی فعلی این روستاها مناسب نبوده و با احداث این پروژه های عمرانی بیش از یک هزار و 500 خانوار روستایی از راه دسترسی مناسب بهره مند خواهند شد.
وی بیان کرد: علاوه بر این، قرار است یک واحد آموزشی چهار کلاسه نیز با مشارکت بنیاد برکت در یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان تکاب احداث شود.
فرماندار تکاب فعالیت های بنیاد برکت را زمینه ساز رفع محرومیت از مناطق دورافتاده و کم برخوردار عنوان و ابراز امیدواری کرد با افزایش فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی این بنیاد در تکاب شاخص های توسعه در این شهرستان بهبود پیدا کند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
2077/7514/6185/1905
کد N1183238

وبگردی