آفتاب

چالش کسب و کار خانوادگی در قسمت هفتم مسابقه «خانه ما»

چالش کسب و کار خانوادگی در قسمت هفتم مسابقه «خانه ما»

هفتمین قسمت از مستند مسابقه «خانه ما» مشکلات موجود در کسب و کار خانوادگی و راهکارهای برون رفت از این وضعیت را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین قسمت مستند مسابقه «خانه ما» با موضوع مشکلاتی که در کسب و کار خانوادگی شرکت کنندگان به وجود آمده و راهکارهای آنها برای برون رفت از این وضعیت، دوشنبه ۹ فروردین از شبکه افق پخش می شود.

سه خانواده از بین همه داوطلبانی که برای شرکت در مسابقه «خانه ما» درخواست داده بودند انتخاب شدند، سپس قرار شد یک ماه به خرج این برنامه زندگی کنند و در این فرصت استثنائی بتوانند به سبک زندگی بهینه برسند.

در گام نخست مجبور شدند همه خوراکی هایی که انبار کرده بودند را از خانه هایشان خارج کنند، پول و کارت اعتباری شان را هم تحویل دادند و قبوض آب و برق و گازشان هم صفر شد.

به هر خانواده یک کارت بانکی با اعتبار ۵۰۰ هزار تومان داده شد، در انتهای مسابقه یکصد برابر آنچه که برنده مسابقه پس انداز کرده باشد جایزه دریافت می کند به عبارتی روی کاغذ، ۵۰ جایزه این مسابقه ۵۰ میلیون تومان پول نقد است.

در هفتمین قسمت می بینیم سه خانواده برای تولید درآمد، به کسب و کار تازه ای در خانه روی آورده اند ولی با مشکلاتی مواجه شده اند. ایده تولید دمپایی نمدی به بن بست خورده و بقیه خانواده ها هم مشکلات خاص خود را دارند

حسام اسلامی و علی رمضان کارگردانان «خانه ما» هستند که هفتمین قسمت آن برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه ۹ فروردین ساعت ۲۰.۳۰ در نظر گرفته شده است.تکرار این برنامه هم در ساعت های ۹.۳۰، ۱۲ و ۱۶.۳۰ روز بعد خواهد بود.

کد N1179777

وبگردی