آفتاب

تکنولوژي در خدمت زيبايي

تکنولوژي در خدمت زيبايي

کلینیک ایرانیان با 150 دستگاه مجهز و روز دنیا، شروع به جذب توریست زیبایی به ایران کرده است.

بشر سال ها در پي کشف رازهاي زيبايي و جوان ماندن بوده و امروزه به مدد تکنولوژي ديگر خیلی چیزها محال نیست، این روزها کلينک هاي زيبايي به دنبال ساختن راهکارهاي جديد زيباتر شدن و ماندگار کردن زيبايي با استفاده از تکنولوژي هاي روز هستند.
15 سال از تاسيس کلينيک ايرانيان مي گذرد .  دکتر باقري موسس مجموعه کلينيک هاي ايرانيان مي گويد: « ما با روش تیم ورک که متشکل از متخصصان داخلی، غدد، تغذیه، تربیت بدنی، روانشناس و جراح بود کار خود را شروع کردیم. البته بخش اعظمی از پیشرفت ما به کمک دستگاه‏های روز دنیا بود. اما پس از این تجربه گروهی، سال 85 کلینیکی با عنوان ایرانیان در خیابان دولت تاسیس کردم که بعد با گسترش کار و فعالیت‏مان شعبه‏هایی از آن در شهرک غرب، زعفرانیه و تهرانپارس راه‏اندازی شد.»
کلینـیک ایرانیان اکنون با بیـش از یک دهه تجـربه از کاملـترین و مطـرح ترین مـراکز پوست، مو، زیبایی، لیزر و لاغری کشــور محسوب می‏شود که با برتــرین تجهــیزات و فنــاوری‏های نـوین زیبــایی و لاغـری، طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان فعالیت می‏کند. این کلینیک با گواهیــنامه کیـفـیت از کمـپانی‏های LPG فرانسـه، GP ایتــالیا، STORZ سوییس وBRERRA  ایتالیا و با داشتن محیطی زیبا و مجهز، تعدادي از جراحان و متخصصان پوست و زیبایی را جذب کرده است. دکتر باقری با توجه به این‏که مشتری‏مداری را یکی از  اصل هاي اساسي در این مجموعه می‏داند معتقد است همه مراجعان باید پیش از درمان و اقدام به آن ابتدا زیر نظر مشاوران و پزشکان راهنمایی شوند، چه بسا برخی از مراجعان نیاز به آن درمانی که گمان می‏کنند نداشته و با روش‏های دیگری غیر از جراحی بتوانند درمان شوند. محمدي يکي از مديران ايرانيان می‏گوید: «هیچ یک از درمان‏ها و دستگاه‏ها توسط اپراتور انجام نمی‏شود و تمام مراحل درمان توسط پزشک صورت می‏گیرد. این مجموعه که شامل هیات علمی و جراحان عمومی و پوست است به طور مداوم کلاس‏هایی برای پزشکان و پرسنل خود برگزار می‏کند و با 150 دستگاه مجهز و روز دنیا در حال خدمت‏رسانی به مردم است.»
اما آنچه قابل توجه است، جذب و مراجعه توریست و میهمانان خارجی به این مجموعه است. ایرانیان که جزو مجهزترين مراکز زیبایی محسوب می‏شود، خدمات خود را نیز با قیمتی مناسب ارائه می‏کند. این کلینیک با ارائه خدمات درمانی و زیبایی در خصوص جوانسازی پوست، تناسب اندام و لاغری، جراحی زیبایی، جراحی چاقی، کاشت مو و ابرو به مراجعان خود خدمات نوینی چون لیزر رفع تاتو، رفع سوختگی و آکنه، موهای زائد، لایه‏برداری، آنالیز، prp، لیپولیز، لیفتینگ، تزریق ژل، بوتاکس و چربی و ... ارائه مي کند.
جهت مشاهده خدمات کلينيک ايرانيان اينجا کليک کنيد.
جهت عضويت در کانال تلگرام ايرانيان اينجا کليک کنيد.
کد N1173001

وبگردی