آفتاب
در ایرانداک صورت می‌گیرد

برگزاری جلسه دفاع نخستین دانش‌آموخته دکترای پژوهش‌محور مدیریت فناوری اطلاعات کشور

برگزاری جلسه دفاع نخستین دانش‌آموخته دکترای پژوهش‌محور مدیریت فناوری اطلاعات کشور

جلسه دفاع اولین دانش‌آموخته دکترای پژوهش‌محور رشته مدیریت فناوری اطلاعات کشور و اولین دانشجوی دکترای ایرانداک برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، حمیدرضا خدمتگزار، دانشجوی دکترای پژوهش‌محور رشته مدیریت فناوری اطلاعات ایرانداک از رساله خود با عنوان «طراحی نظام ملی شناسگر دیجیتال اشیاء اطلاعاتی» دفاع می‌کند.

این دفاع اولین دانش‌آموخته دکترای پژوهش‌محور رشته مدیریت فناوری اطلاعات در ایران است که در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، یکی از مفاهیم اصلی در شناسایی یک شئ یا موجودیت در محیط دیجیتال شناسگر دیجیتال است و سیستم‌های شناسگر دیجیتال به دنبال بروز مشکلات زیادی از جمله عدم ثبات و یکتایی نظام‌های شناسگر فیزیکی و مکانیاب یکدست منابع (URL) در محیط دیجیتالی شکل گرفتند.

شورای راهبری فناوری اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران کارفرمای این رساله است.

راهنمایی این رساله به عهده دکتر مهدی علیپور حافظی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بوده و مشاوره آن توسط دکتر پیام حنفی‌زاده از دانشگاه علامه طباطبایی انجام شده است.

این جلسه دفاع، روز چهارشنبه 12 اسفند 1394 از ساعت 10 تا 12 در تالار گفت‌وگوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1162127

وبگردی