آفتاب
«جشن سرنوشت»

محمد نهاوندیان:مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند

محمد نهاوندیان:مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ازدهام در حوزه‌های رای‌گیری نه‌تنها کم نشده، بلکه بیشتر هم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نهاوندیان در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همین الان که گزارش بیش از 10 استان را برای من خواندند تا ساعت 20:20 دقیقه ازدهام در حوزه‌های رای‌گیری نه‌تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است. این نشانه بلوغ سیاسی و حضور در صحنه مردم ماست.

وی ادامه داد: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را اجابت کردند و به شایستگی به این موضوع توجه کردند که در این لحظه برای نشان دادن انسجام ملی و برای حراست از امنیت کشور لازم است پای صندوق‌های رأی بیایند و نشان دهند نسبت به آینده کشور احساس مسوولیت می‌کنند. امیدوارم این پیام انسجام بر امنیت کشور ما بیفزاید.

نهاوندیان همچنین یادآور شد: با وجود شور در حضور ما یک آرامشی را هم در صحنه داریم. روال کار کاملا براساس قانون و مقررات بوده و کمترین مشکل در اجرای انتخابات گزارش شده که خود این مساله نشان کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.

وی با تشکر از فعالان سیاسی بیان کرد: با وجود شکل گرفتن رقابت جدی و اینکه فعالان سیاسی و احزاب نظرات متفاوتی با یکدیگر داشتند اما همه به قاعده بازی پایبند بودند و ما انتخابات قانون‌مندی داشتیم. گرچه هنوز انتخابات ادامه دارد اما می‌توان با قوت اعتقاد داشت که پیروز این انتخابات ملت ایران و رهبری نظام است.

ادامه دارد...

کد N1160873

وبگردی