آفتاب

اشتغالزایی بیش از پنج هزار نفر در لرستان

اشتغالزایی بیش از پنج هزار نفر در لرستان

‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با تشکیل 13 جلسه کارگروه اشتغال، در سال‌جاری زمینه ایجاد 5580 شغل جدید در این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به ریاست استاندار، افزود: طی این مدت در هر 26 روز یک‌بار جلسه کارگروه اشتغال در لرستان تشکیل شده که در این کارگروه‌ها، 5169 طرح مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در این راستا برای اجرای طرح‌های اجرا شده، 453 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق کار آفرینی امید به‌صورت قرض‌الحسنه به 2161 طرح هزینه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: همچنین از محل منابع قرض‌الحسنه بند(ج) تبصره 16 قانون بودجه 94 سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی سه‌هزار و یک طرح به ارزش 326 میلیارد ریال به تصویب رسیده و زمینه اشتغال سه‌هزار و یک نفر را ایجاد کرده است.

آشتاب با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از محل منابع داخلی بانک‌ها در سال‌جاری، عنوان کرد: در سال 94 از محل منابع داخلی بانک‌ها هفت طرح با اعتبار 33 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 73 نفر در کارگروه اشتغال استان به تصویب رسیده است.

وی گفت: این هفت طرح زمینه تثبیت اشتغال 162 نفر را نیز در سال‌جاری فراهم کرده است.

انتهای پیام

کد N1159151

وبگردی