آفتاب

نصیر پور:حضور حداکثری کردم پایگاه اجتماعی دولت را به تصویر می کشد/ مجلس دهم باید به برجام کمک کند

نصیر پور:حضور حداکثری کردم پایگاه اجتماعی دولت را به تصویر می کشد/ مجلس دهم باید به برجام کمک کند

یک نماینده مجلس هشتم معتقد است: همه جریان های سیاسی داخل نظام با سلایق مختلف درگیر انتخابات هستند.

مجید نصیرپور در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به ضرورت شرکت مردم  در انتخابات هفتم اسفند  و در پاسخ به این سئوال که چرا برخی جریانات سیاسی از جمله تندروها مردم را به حضور در انتخابات دعوت نمی کنند، خاطرنشان کرد: من این نظر را قبول ندارم چراکه همه جریان های سیاسی داخل نظام با سلایق مختلف این روزها، درگیر موضوع انتخابات هستند.

 وی افزود: انتخابات یکی از راهبردهایی است که همه جریان های درون کشور که در جارچوب نظام فعالیت می کنند، دنبال می کنند و اعتقادشان بر این است که حضورحداکثری مردم در انتخابات می تواند آینده کشور را تضمین کند و پایگاه اجتماعی حاکمیت و دولت را در جامعه جهانی به تصویر خواهد کشید.

این نماینده مجلس هشتم با بیان اینکه ممکن است برخی از سلایق، کاندیدای حداکثری مورد نظر خود را در میدان انتخابات مشاهده نکنند، گفت: اما این موضوع دلیل نمی شود که آن ها این حق را از خود سلب کنند  و به انتخابات بی توجه باشند چراکه شرایط فعلی کشور شرایط خاصی است و شرکت در انتخابات در این شرایط، ضرورت دارد.

نصیرپور خاطرنشان کرد: همه جریانات و افراد موثر در افزایش میزان مشارکت مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد و پیش بینی ما این است که میزان مشارکت در این انتخابات حتما و قطعا از میزان مشارکت در دوره های قبل به خصوص دوره نهم مجلس بیشتر خواهد بود و دلیل آن نیز اصرار و تشویق گروه‌های سیاسی و شخصیت های تاثیر گذار و البته تغییراتی است که در داخل کشور با تغییر دولت در سال 92 و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد.

 وی افزود:همچنین پیروزی های بزرگ در عرصه بین المللی از جمله به فرجام رسیدن برجام  انگیزه و امید در مردم ایجاد کرده است و این موضوع باعث شده است که در انتخابات شرکت کنند و نمایندگانی انتخاب کنند که در دوره پسا برجام به دولت کمک کنند.

29220

کد N1158785

وبگردی