آفتاب
سعید محمدپور در گفتگو با مهر:

حضور در المپیک را از دست دادم/ باید دستم را در آلمان جراحی کنم

حضور در المپیک را از دست دادم/ باید دستم را در آلمان جراحی کنم

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران که مهرماه سالجاری دچار مصدومیت شدید شده بود، در مورد آخرین وضعیتش گفت: با روندی که پیش می‌رود او قطعا رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ را از دست خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمدپور در رقابتهای لیگ وزنه برداری در مهرماه به هنگام مهار وزنه از ناحیه آرنج دچار پیچ خوردگی شد تا آنجا که به بیمارستان انتقال یافت. با این حال هنوز پس از گذشت بیش از چهار ماه پزشکان نظر قطعی را در خصوص عمل جراحی دست این وزنه بردار اعلام نکرده اند.

ماه گذشته کمیسیونی در فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور امین نوروزی، رضا سعیدی، دکتر گیتی، روشنک مرادی ، بنی جمالی، داود باقری (رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری)، مجتبی اجاقی (فیزیوتراپیست تیم ملی وزنه برداری) و خود سعید محمدپور برگزار شد تا به وضعیت آسیب دیدگی این وزنه بردار رسیدگی شود. 

 در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر علمی پیرامون نوع و میزان آسیب دیدگی آرنج محمدپور، مقرر شد فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن ارسال اطلاعات پزشکی محمدپور با چند تن از جراحان متخصص و فوق تخصص داخلی و همچنین مراکز معتبر درمانی در آمریکا و اروپا مشاوره کند و جمع بندی دیدگاه های ارائه شده در نشست بعدی کمیسیون پزشکی به بحث و تبادل نظر گذاشته شده و تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

با این حال محمدپور می گوید هنوز تصمیم نهایی در خصوص دست آسیب دیده اش گرفته نشده است. 

این وزنه بردار سنگین وزن در گفتگو با مهر اظهار کرد: عکس های رادیولوژی ام را به آلمان فرستاده بودم و گویا به تازگی جواب ها رسیده است. احتمال دارد این هفته جلسه تشکیل شود تا ان‌شاء‌الله بتوانم برای عمل جراحی دستم اقدام کنم.

وی در پاسخ به اینکه عمل جراحی در ایران انجام می شود و یا خارج از کشور، گفت: عمل دستم در آلمان انجام خواهد شد. 

محمدپور در خصوص وضعیت دستش گفت: در حال حاضر درد ندارم اما رباط هایم پاره هستند و سر استخوان آرنجم کَندگی دارد. به طور کل آرنجم لق است و حالت ثابت ندراد و بااین شرایط به رقابتهای المپیک نمی رسم. 

کد N1156253

وبگردی