آفتاب
فرزاد طالبی به مهر گفت:

تعیین ساختار و گروه برگزارکننده موسیقی فجر ۳۲ با جلسات کارشناسی

تعیین ساختار و گروه برگزارکننده موسیقی فجر ۳۲ با جلسات کارشناسی

سرپرست دفتر موسیقی ارشاد اعلام کرد جلسات کارشناسی به زودی برای تعیین ساختار و نیروهای برگزارکننده سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود.

فرزاد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به اینکه با معرفی نشدن دبیر یا مدیر دوره سی و دوم جشنواره موسیقی فجر در مراسم اختتامیه، چه زمانی مدیر دوره بعدی انتخاب خواهد شد، توضیح داد: طی روزهای آینده جلسات کارشناسی هم برای ارزیابی این دوره از جشنواره و هم انتخاب مجموعه برگزار کننده دوره بعدی برگزار می شود که به طور حتم بعد از برگزاری این نشست ها و جمع بندی های لازم مجموعه مدیریت بعدی جشنواره به رسانه‌ها و هنرمندان معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ساختار سی و دومین جشنواره موسیقی فجر هم بر طبق ساختار مدیر و دبیر خواهد بود یا خیر؟ تاکید کرد: همین موضوعی که شما به آن اشاره کردید نیز یکی از مباحثی است که در این جلسات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت به هر حال تاکید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بر این مبناست که مجموعه مدیریتی جشنواره بعدی نیز هر چه زودتر مشخص شود که بتوانیم هماهنگی بیشتری برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره  آینده داشته باشیم.

سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره ارزیابی خود از برگزاری جشنواره سی و یکم موسیقی فجر بیان کرد: به طور کلی تغییر اساسی ساختار جشنواره را مثبت ارزیابی می کنم و تغییرات ساختاری جشنواره باید به سمتی باشد که ما شاهد حرکت رو به جلوی موسیقی ایران باشیم و من معتقدم با این ساختاری که برای جشنواره در نظر گرفته شده می‌توانیم شاهد اتفاقات مثبتی در این زمینه باشیم.

طالبی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: همانطور که گفتم تاکید دفتر موسیقی وزارت ارشاد معرفی هرچه زودتر مجموعه برگزارکننده جشنواره سی و دوم موسیقی فجر است که امیدوارم طی روزهای آینده با برپایی جلسات ارزیابی و کارشناسی، این افراد معرفی شوند.

کد N1155480

وبگردی