آفتاب
بشار اسد در دیدار با دبیر کل حزب کمونیست بلاروس؛

جنگ افروزی غرب با هدف ترسیم نقشه جدید منطقه و دنیاست

جنگ افروزی غرب با هدف ترسیم نقشه جدید منطقه و دنیاست

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با دبیر کل حزب کمونیست بلاروس ضمن دریافت نامه از همتای بلاروسی خود، هدف جنگ کنونی غرب علیه سوریه را ترسیم نقشه جدید برای منطقه و دنیا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نامه ای از الکساندر لوکاشینکو رئیس جمهوری بلاروس که از سوی کاریینکو ایگور واسیلی ویچ دبیر کل حزب کمونیست بلاروس و هیئت همراه تقدیم وی شد، دریافت کرد.

در این نامه لوکاشنکو بر حمایت کامل کشورش از ملت و دولت سوریه در جنگ علیه تروریسم تاکید کرده و بر تمایل کشورش برای توسعه روابط میان دو کشور سوریه و بلاروس تاکید کرد.

از سوی دیگر بشار اسد رئیس جمهور سوریه ضمن قدردانی از مواضع دولت بلاروس، اظهار داشت: جنگ سوریه علیه تروریسم در حقیقت ناشی از حمله همه جانبه غرب به رهبری آمریکا از طریق مزدوران منطقه ای آن علیه سوریه است.

وی در همین راستا تصریح کرد: آمریکا از این اقدامات به دنبال هدف قرار دادن کشورهای جبهه مقاومت است که در پی تحقق منافع مردم و استقلال خود در تصمیم گیری هستند و در صدد است تا نقشه جدیدی برای منطقه و جهان ترسیم کنند.

در این دیدار واسیلی ویچ نیز اعلام کرد که کشورش بر ضرورت وحدت تلاش همه کشورهای حامی ملت سوریه علیه تروریست های تکفیری تاکید دارد و افزود: سوریه به طور حتم در پایان پیروز خواهد شد و امنیت و ثبات به سراسر این کشور باز می گردد.

کد N1154470

وبگردی