آفتاب

اختتامیه جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان پزشکی تبریز برگزار شد

اختتامیه جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان پزشکی تبریز برگزار شد

اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشجویان و اولین دوره جشنواره فرهنگی –هنری اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد آقازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین اختتامیه این جشنواره در تبریز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرد که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی دانشجویان هنرمند این دانشگاه در ماه های اخیر بوده است.

وی یادآور شد: از 140 هزار اثری که در جشنواره هفتم تولید شده، 2200 اثر، محصول فعالیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز بود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های دوران دانشجویی گفت: دانشجویان در استقرار و تدارک مقدمات انقلاب، جریان انقلاب و حفظ و استمرار آن نقش بسیار ویژه ای را ایفا کرده اند و همواره در برهه‌های حساس وظایف خودشان را انجام داده و خواهند داد و امید است بتوانیم از همت والای دانشجویان جهت رسیدن به اهداف نظام اسلامی بهره ببریم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کشور را نیازمند هنرمندانی دانست که ارزش‌های دینی و ملی را به تصویر بکشند.

به گزارش ایسنا، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی – هنری دانشجویان گامی در جهت افزایش سرمایه فرهنگی-هنری دانشگاهیان است که با هدف حمایت از تولید کالا و خدمات فرهنگی و نیز آفرینش های هنری و کمک به ارتقاء اخلاق عمومی انجام می‌گیرد.

محمود فیضی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در سال 91 در مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشکیل شد، گفت: توانمندی دانشجویان این دانشگاه در بدود ورود به دانشگاه شناسایی می‌شود و به دنبال شناسایی دانشجویان هنرمند با برگزاری کلاس های آموزشی فراخوان جشنواره در میان دانشجویان اطلاع رسانی می گردد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تولید 2200 اثر رتبه اول تولید محصول جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی تاکید کرد: اتفاقی که در جشنواره هفتم رخ داد، تفکیک جشنواره فرهنگی و هنری با نشریات و اضافه کردن بخش اساتید و کارکنان به این دوره از جشنواره بود که از جله اقدامات قابل تقدیر محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ در این آیین از تندیس جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی رونمایی و از دانشجویان برگزیده این دانشگاه در مرحله کشوری این جشنواره، تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N1153777

وبگردی