آفتاب

افزایش 10 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در استان کرمان

افزایش 10 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به افزایش قریب 10 هزار دانش آموز اتباع خارجی و بازنشستگی حدود 3000 نفر فرهنگی با ساماندهی و مدیریت منابع انسانی تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش در استان به خوبی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، "محمد محسن بیگی" امروز در مراسم اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از عضویت آموزش و پرورش استان کرمان در شورای برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی، جذب و پوشش تحصیلی بازماندگان از تحصیل کشوربا تاکید بر مناطق جنوب و شرق استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس تعیین شاخص‌های پوشش تحصیلی و دانش آموزان ترک تحصیلی و بازمانده از تحصیل در استان کرمان طبق بررسی های میدانی و بازدیدهای حضوری کارشناسان سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور استان کرمان جزء استان های لازم التوجه کشور قرار گرفت.

محمد محسن بیگی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش قریب 10 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی و بازنشستگی حدود 3000 نفر فرهنگی با ساماندهی و مدیریت منابع انسانی تمامی فعالیت‌های آموزش و پرورش در استان به خوبی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اصلاح، به‌روزسانی و تحول در فعالیت‌ها متناسب با منابع درون سازمانی و برون سازمانی آموزش و پرورش، گفت: مدیریت منابع به خصوص منابع انسانی زمینه افزایش بهره‌وری و تحقق اهداف را فراهم می‌سازد.

محسن بیگی افزود: صرفه جویی در منابع انسانی مهم‌ترین و کارآمد ترین نوع مدیریت در منابع است و می‌توان نتایج حاصل از این صرفه‌جویی را در راستای کیفیت بخشی به آموزش هزینه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از دانش‌آموزان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور و مردم نام برد و اظهار کرد: هزینه امکانات دولتی متناسب با عدالت آموزشی در همه مناطق در راستای تربیت نیروی انسانی کار آمد و متخصص برای آینده کشور ضروری است.

انتهای پیام

کد N1152979

وبگردی