آفتاب

دیدار دیپلمات استونی با امیرعبداللهیان

دیدار دیپلمات استونی با امیرعبداللهیان

پائول تیسالو مدیر کل سیاسی وزارت امور خارجه استونی با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار طرفین در خصوص روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری استونی و همچنین آخرین تحولات و بحران‌های منطقه خاورمیانه، چگونگی حل این بحران و مبارزه علیه تروریسم رایزنی و تبادل نظر کردند.

در این دیدارحسین امیر عبداللهیان آخرین وضعیت تحولات منطقه از جمله درکشورهای سوریه و یمن، را تشریح کرد و مواضع اصولی ایران را در قبال این تحولات بیان کرد.

مدیر کل سیاسی وزارت خارجه استونی نیز در این دیدار گفت: اطلاع از مواضع دیگر کشورها ازجمله ایران به عنوان کشوری مهم و تاثیرگذار در این منطقه در شکل دهی به رویکردهای خارجی استونی نسبت به موضوعات خاورمیانه حائز اهمیت است.

مدیر کل سیاسی وزارت خارجه استونی بنا به دعوت همتای ایرانی خود "مدیر کل شمال و شرق اروپا" از 27 لغایت 29 بهمن 94 به ایران سفر کرد و با تعدادی از مقامات ارشد وزارت خارجه، سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و سازمان توسعه و تجارت ایران دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام

کد N1152514

وبگردی