آفتاب
امام جمعه موقت ساری:

نمایندگان ملت باید استکبارستیز باشند

نمایندگان ملت باید استکبارستیز باشند

امام جمعه موقت ساری گفت: یکی از ویژگی‌های مهم یک نماینده مجلس استکبارستیزی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: 7 اسفند انتخابات بسیار مهمی در پیش است و دشمنان در پی آن هستند تا با خدشه وارد کردن به انتخابات به کشور اسلامی ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اقدامات فعالان مثلث شوم متشکل از عربستان، ترکیه و اسرائیل علیه سوریه افزود: دشمنان در داخل کشورمان نیز در پی آن هستند که آزاد بودن انتخابات را مخدوش کنند.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این‌که نمایندگان ملت باید استکبارستیز باشند، تصریح کرد: مبارزه با نقشه‌های استکبار باید در برنامه همه نمایندگان و نامزدهای خبرگان باشد.

وی ادامه داد: باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری دهیم تا با برپایی شور و حال در 7 اسفند در سراسر کشور در دل دشمنان بیم و ترس وارد کنیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان این‌که حضرت زهرا(س) شخصیتی بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: باید آحاد جامعه و مسئولان نظام از زندگی و سیره حضرت فاطمه(س) درس بیاموزند.

وی با اشاره به این‌که یک مومن باید همیشه و در هر جا و زمان تابع دستورات الهی باشد، ادامه داد: این‌که ما دستورات راحت الهی را انجام دهیم و دستورات سخت الهی را رها کنیم این تابعیت نیست.

قاسمی با تأکید بر این‌که حضرت فاطمه(س) صاحب سبک در زندگی است، اظهار کرد: جایگاه حضرت زهرا(س) برای انبیا الهی تبیین شده بود و همه مکاتب باید در مقابل زهرایی که صاحب ایده و تفکر است زانوی ادب بر زمین زنند.

وی ولایت‌مداری و تسلیم بودن حضرت زهرا(س) را برای همه مسلمانان الگو دانست و به مسئولان خطاب کرد: زندگی در مکتب فاطمه زهرا(س) تنها به اشک ریختن و لباس سیاه پوشیدن نیست بلکه باید هم‌چون او ولایت‌مدار بود.

قاسمی با اشاره به این‌که باید همه برای دل شاد کردن مردم همت کنند، افزود: برای کسانی که مشکلات اقتصادی او را زمین‌گیر کرده و اشک او را جاری کرده است نباید وعده‌های دروغین داد بلکه باید کمک‌های مالی فرد را برآورده کرد.

امام جمعه موقت ساری تصریح کرد: هر مسلمانی بتواند مشکل یک فقیر را برطرف کند در روایات آمده از هزار حج قبول با مناسک بالاتر است و گویی هزار برده را در راه خدا آزاد کرده است.

وی یادآور شد: در روایت آمده است اگر مومنی برای برطرف کردن حاجت یک برادر مسلمان آبرو بگذارد خداوند سختی و رنج را در دنیا و آخرت از او دور می‌کند و کسی که توانایی داشته باشد، کم کاری کند و بخل بورزد در دنیا و آخرت سختی می‌بیند.

انتهای پیام

کد N1151453

وبگردی