آفتاب

رهبر انقلاب: مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است/دشمن روی خبرگان حساس است

رهبر انقلاب: مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است/دشمن روی خبرگان حساس است

آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: بیشتر کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم‌زبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم.

به گزارش خبرآنلاین ستون پیامکی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری این عبارات رهبری در دیدار امروز ایشان با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی را منتشر کرده است:
**من لازم می‌دانم از اعماق دل از ملت ایران به خاطر حماسه‌ی ۲۲ بهمن امسال تشکر کنم/ جشن انقلاب بر شما مبارک باد و مبارک شد الحمدلله
** آمریکایی‌ها از اول انقلاب با چند نقطه‌ی اساسی از جمله «شورای نگهبان» مخالف بودند/ نتوانستند بساط شورای نگهبان را جمع کنند، حالا می‌خواهند تصمیمات آن را زیر سؤال ببرند که معنای آن غیرقانونی بودن انتخابات و مجلس و قوانین مجلس است/ می‌خواهند کشور را ۴ سال در خلأ قانونی بگذارند.
** بیشتر کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم‌زبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم/ این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و ۴ سال قانون‌گذاری است/ این را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند.
** مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است/ اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل‌گذاری به سمت این اهداف خواهد بود/ اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این، مملکت را بدبخت خواهد کرد.
** مجلس خبرگان بسیار مهم است/ خبرگان در لحظه‌ی لازم رهبر را تعیین می‌کند/ اگر اعضای خبرگان، دلبسته‌ی انقلاب و ملت، و آگاه و پایدار در مقابل توطئه‌های دشمن باشند یک‌جور عمل می‌کنند؛ اگر این‌گونه نباشند جور دیگر عمل می‌کنند/ لذا دشمن روی خبرگان حساس است.
** یکی از اهداف مذاکره‌کنندگان که واقعاً زحمت کشیدند و عرق ریختند این بود که با سرمایه‌گذاری خارجی گشایش اقتصادی ایجاد شود/ دو روز قبل مسئول آمریکایی گفت کاری می‌کنیم که کسی جرات نکند در ایران سرمایه‌گذاری کند/ اینکه بنده ۱۰ بار گفتم نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، معنایش این است/ ۲ سال مذاکره، حالا که تمام شد می‌گویند ما نمی‌گذاریم.
** سیاستمدار آمریکایی اعتراض می‌کند که چرا مردم «مرگ بر آمریکا» می‌گویند/ این‌طور عمل می‌کنید؛ این گذشته‌ی شما است؛ این سابقه‌ی شما است/ می‌خواهید مردم چه بگویند؟!/ بله، در دیدارهای خصوصی لبخند می‌زنند، دست می‌دهند و حرف‌های چرب و نرم می‌زنند؛ این برای دیدارهای دیپلماتیک است و ارزشی ندارد.

27214

کد N1149653

وبگردی