آفتاب
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

تجلی مردم سالاری در انتخابات، شکوه و اقتدار ایرانیان را صد چندان خواهد کرد

تجلی مردم سالاری در انتخابات، شکوه و اقتدار ایرانیان را صد چندان خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: تجلی مردم سالاری و حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات اسفند ماه می‌تواند شکوه و اقتدار ایرانیان را صد چندان کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در مراسم یادواره شهدای شهرستان اهر افزود: تجلی مردم سالاری در انتخابات هفتم اسفند ماه نشان از عظمت و جایگاه رفیع انقلاب بوده و بار دیگر ملت غیور و همیشه در صحنه آذربایجان و سایر شهرهای ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در انتخابات علاوه بر انتخاب فردی اصلح و با ایمان بار دیگر مشتی کوبنده به دهن یاوه گویی‌های دشمنان و در رأس آنها آمریکا خواهند داد.

وی دین اسلام را دین برادری و اخوت برشمرد و گفت: در ایران اخوت و برادری بین مردم و مسئولان نماد عینی دارد به طوری که در زلزله منجیل و رودبار و ارسباران مشاهده شد این اخوت و برادری بین مردم و مسئولان توانست در کمترین زمان ممکن و با همکاری دو طرفه مردم با مسئولان بسیاری از مشکلات و کمبودها را پشت سرگذاشته و با وجود بسیاری از تحریم ها تعجب دشمنان را برانگیزد.

وی افزود: این اخوت و برادری فقط در داخل مرزها نبوده و همکاری و همراهی برادرانه ایرانیان در نبرد با تکفیری‌ها و داعش در سوریه و عراق نیز نشان دهنده برادری و اخوت اسلامی ایرانیان با مسلمانان جهان بود می‌باشد که به خارج از مرزها نیز رسیده است.

آیت الله شبستری به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نیز اشاره کرد و افزود: مردم ایران با دست‌های خالی و بدون داشتن هیچ سلاح و پشتیبانی خارجی توانستند تنها با اعتقاد و ایمان به خداوند به پیروزی برسند و بار دیگر با گذشت، حتی بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان که می توانست یک حکومتی را سرنگون کند با ایمان به خدا و لطف و عنایت الهی و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب این توطئه ها نیز از بین رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، همچنین با اشاره به روز پرستار، حضرت زینب (س) را فخر بانوان جهان و علمدار قیام کربلا و عاشورا عنوان کرد و بانوان امروزی را به الگوگیری از آن بانوی اسلام دعوت کرد.

وی، در پایان به سنگ‌اندازی دولت آمریکا در اجرای برجام نیز اشاره کرد و گفت: هنوز مرکب توافق هسته ای خشک نشده که با لغو تحریم‌ها از جانب گروه 1+5 بار دیگر آمریکایی‌ها تحریم‌های جدید دیگری را علیه ایران اعمال کرده‌اند و این نشان از بدعهدی و دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اسلامی دارد.

امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان اهر در طول جنگ تحمیلی بیش از 410 نفر شهید، 800 نفر جانباز و 57 آزاده در دفاع از میهن اسلامی داده است گفت: علاوه بر این تعداد از شهدا، جانبازان و آزادگان که فقط مختص شهرستان اهر است در کل منطقه ارسباران بیش از 1200 شهید برای حفظ میهن اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

جواد حاجی‌زاده، افزود: در حال حاضر دشمنان انقلاب و نظام سعی دارند با ایجاد توطئه و فتنه‌ای جدید در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افرادی سست عنصر، غیر انقلاب و غربی‌گرا انتقال دهند که وظیفه مهم ما مقابله با این توطئه‌ها و در نهایت انتخاب افرادی اصلح و انقلاب در این دو انتخابات است.

وی، مردم شهرستان اهر را مردمانی ولایتمدار و متدین به نظام و اسلام عنوان و اظهار کرد: مردم این شهرستان با حضوری پرشور خود مانند دوره‌های قبل که بیش از 80 تا 85 درصد حضور پرشور در انتخابات داشتند بار دیگر با حضور حداکثری خود در هفت اسفندماه همراه با سایر مردم اقصی نقاط میهن اسلامی در پای صندوق‌های رأی شکوه و عظمت ایرانیان را به رخ جهانیان و دشمنان خواهند کشید.

انتهای پیام

کد N1146902

وبگردی