آفتاب

سجادی: در ماجرای کروش، فدراسیون فوتبال کار را رها کرده است

سجادی: در ماجرای کروش، فدراسیون فوتبال کار را رها کرده است

تسنیم نوشت: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال موضوع کروش را رها کرده و مدیریت نمی‌کند.

نصرالله سجادی در پایان مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو که امروز (یکشنبه) برگزار شد، درباره استعفای کارلوس کی‌روش اظهار داشت: می خواهم درباره مربیان خارجی که در ایران فعالیت می‌کنند به صورت کلی صحبت کنم. این مربیان وقتی مراحل اداری را پشت سر می‌گذارند، با فدراسیون‌ها قرارداد منعقد می‌کنند و همه مسائل مشخص است. برای مثال در رشته‌های توپی همه مربیان خارجی هستند و آنها قرارداد حرفه‌ای با فدراسیون‌ها متبوعه دارند که همه مفاد آنها نیز مشخص است. مربیان خارجی در درجه اول باید در چارچوب قرارداد حرکت کنند و اگر خارج از آن باشند، فدراسیون‌ها باید دخالت و موضوع را مدیریت کنند که در خصوص فدراسیون فوتبال باید بگویم که این فدراسیون کار را رها کرده و مدیریت نمی‌کند.
وی افزود: با توجه به شرایط حساسی که در آن به سر می‌بریم و اینکه انتخابات مجلس و خبرگان قرار است برگزار شود، باید تلاش شود که نگاه‌ها به سمت این انتخابات باشد و حساسیت ایجاد نشود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات دو فدراسیون کاراته، جودو و شطرنج و همچنین مسئله عدم وجود دبیر و نایب رئیس در فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: زمان ثبت‌نام فدراسیون کاراته به زودی اعلام خواهد شد. انتخابات فدراسیون شطرنج نیز پس از مسابقات گرندپری بانوان جهان برگزار می‌شود. همچنین درباره جودو اجازه بدهید که اخبار این موضوع پس از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2016 ریو اعلام شود. ضمن اینکه فدراسیون دو و میدانی افراد مورد نظر خود را برای پست‌های خالی معرفی کرده است.
سجادی درباره حواشی سفر تیم ملی تیراندازی با کمان به آمریکا و اینکه آیا رئیس این فدراسیون درباره سفر این تیم، نتایج رقم خورده و موضوع شرط‌بندی گزارشی را ارائه کرده است یا خیر؟ گفت: باید پس از گذشت 10 روز این گزارش ارائه شود اما اگر این کار صورت نگیرد، از دفتر مشترک فدراسیون‌ها درخواست می شود تا گزارش را ارائه کند.
وی درباره امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون‌ها برای سال آینده خاطرنشان کرد: تاکنون تفاهم‌نامه همکاری با 25،26 فدراسیون‌ امضا شده و کار سایر فدراسیون‌ها نیز تا هفته اول اسفند به پایان خواهد رسید.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت بهداد سلیمی، ملی‌پوش وزنه برداری تصریح کرد:وضعیت سلیمی را صبح امروز از رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری کردم که خوشبختانه بهداد سلیمی شرایط خوبی دارد.
سجادی در پایان درباره مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو گفت: این از ججمله مجمع‌هایی که کمترین ایراد و سوال را داشت.تکواندو یک رشته موفق در جامعه است و دلیل این مسئله نیز زحمات افرادی است که برای حضور ملی‌پوشان در تیم ملی تلاش می‌کنند تا در کنار برنامه خوب فدراسیون، افتخارات زیادی در سال‌های گذشته به ثبت برسد.
43 43

کد N1145427

وبگردی