آفتاب

لیست اصول‌گرایان اردبیل در انتخابات مجلس نهایی شد

لیست اصول‌گرایان اردبیل در انتخابات مجلس نهایی شد

اردبیل – شورای هماهنگی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل لیست نهایی خود از نامزدهای انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر شورای هماهنگی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل شامگاه شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: این شورا پس از بررسی و رایزنی های خود در نهایت هفت نماینده اصولگرای استان را برای لیست نهایی خود انتخاب و معرفی کرد.

هوشنگ نامدار متذکر شد: بر این اساس در حوزه انتخابیه اردبیل(مرکز استان) نامزدهای انتخابی آقایان منصور حقیقت پور، مصطفی افضلی فرد و صدیف بدری است.

وی نامزد حوزه انتخابیه مشگین شهر را محمود عباس زاده مشگینی اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بشیر خالقی، در حوزه انتخابیه گرمی، ولی اسماعیلی و در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار امید علی رعنایی به عنوان لیست نهایی این طیف معرفی می شوند.

سخنگوی شورای هماهنگی ائتلاف اصول‌گرایان استان با تاکید به اینکه پروسه انتخابات از ماه های قبل کلید خورده بود، اضافه کرد: به منظور ترغیب و تشویق مردم برای حضور در عرصه انتخابات طیف های مختلف اصولگرایی استان تلاش خود را آغاز کرده و با معرفی لیست گزینه های اصلی برای رقابت در انتخابات اعلام آمادگی کرده است.

نامدار تصریح کرد: تلاش شده از بین نامزدهای تائید صلاحیت شده افراد اصلح معرفی شود و این ائتلاف برای حضور در انتخابات لیست خود را از بین نیروهای ارزشی و انقلابی نظر خواهی و به صورت میدانی بررسی و انتخاب کرده است.

وی متذکر شد: تاکید ما بر این بوده وحدت و انسجام اصولگرایان حفظ شود و بر همین اساس روند کار را برای طیف های مختلف مطرح و نظرات آن ها را در این انتخاب گنجاندیم.

دبیر شورای هماهنگی ائتلاف اصول‌گرایان استان افزود: نمایندگان انتخابی لیست نهایی متعهد شدند ضمن حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دلسوزی به نظام میثاق نامه ای را که مطالبه گری مردم اردبیل در آن تداعی شده امضا کنند.

کد N1144062

وبگردی