آفتاب

انتقاد ملی‌پوش قایقرانی از رییس هیات کرمانشاه

انتقاد ملی‌پوش قایقرانی از رییس هیات کرمانشاه

ملی‌پوش رویینگ ایران به شدت از رییس هیات قایقرانی کرمانشاه انتقاد کرد.

صابر نادری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت ملی‌پوشان در اردوی مریوان، اظهار کرد: تمرین‌های خوبی در مریوان داشتیم و شرایط مناسب بود. اکنون نیز استراحت می‌کنیم و از ابتدای اسفند دوباره راهی تمرینات می‌شویم تا اواخر اسفند که قرار است در ویتنام اردو بزنیم.

نادری در پاسخ به این سوال که تیم رویینگ چه مسابقاتی پیش‌رو دارد؟ گفت: ما برای بازی‌های ساحلی آماده می‌شویم که شهریور سال آینده در ویتنام برگزار می‌شود. به همین دلیل هم در این کشور یک مرحله اردو داریم تا با توجه به شرایط مسابقات تمرین کنیم و پیش برویم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران با بیان این مطلب که فدراسیون برنامه‌های مناسبی برای تیم داشته اظهار کرد: مشکل ما جای دیگری است. متاسفانه در شرایطی که فدراسیون به هر شکلی از ما حمایت می‌کند مسوولان استان ما به هیچ وجه حواسشان به ما نیست و فکر و ذکرشان چیز دیگر است.

او افزود: آقای سهراب‌نیا رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه است که نه تنها سابقه ورزشی نداشته بلکه به دنبال چیزهای دیگر است. او اکنون برای حضور در مجلس نیز نامزد شده و فکر و ذکرش شده مجلس. او نه تنها هیچ حمایتی از ما ندارد بلکه تمام امکانات را نیز از ما گرفته‌ است.

نادری در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاده است؟ گفت: ما بعد از اردوی مریوان به شهرمان بازگشتیم و برای اینکه از آمادگی دور نباشیم به دریاچه رفتیم تا تمرین کنیم اما متاسفانه او اجازه نداد به آب بزنیم. بار اول هم نیست و ما همیشه این مشکل را داشته‌ایم. اجازه می‌دهند مبتدی‌ها در آب پارو بزنند اما ملی‌پوشان اجازه ورود ندارند. هر بار هم که خواسته‌ایم با رییس هیات صحبت کنیم جوابمان را نداده‌است. باور می‌کنید که نزدیک شش ماه شده که پاسخ ما را نمی‌دهد؟ من و پیام معطایی ملی‌پوشان رویینگ استان هستیم اما جواب ما را نمی‌دهد. قبلا که توجهی نداشت و حالا هم که به دنبال مجلس است همه چیز بدتر شده‌.

ملی‌پوش رویینگ ایران در پایان گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده‌است. فدراسیون به هر شکلی از ملی‌پوشانش حمایت می‌کند، آقای امینی حواسش به ما هست و هربار مشکلی داشتیم حل کرده‌ است، اما در استان خودمان با این مشکلات مواجه هستیم. چطور یک رییس هیات جواب ملی‌پوش را نمی‌دهد، اما می‌خواهد نماینده مردم باشد. به هر حال ما از ابتدای اسفند وارد اردو می‌شویم اما این کارها درست نیست که در شهر و استان خودمان غریب باشیم.

انتهای پیام

کد N1143043

وبگردی