آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد:

فشار گل‌نزدن مهاجمان به دفاع پرسپولیس می‌آید/ لوبانف مقصر نیست

فشار گل‌نزدن مهاجمان به دفاع پرسپولیس می‌آید/ لوبانف مقصر نیست

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این دو بازی نمی شود روی لوبانف قضاوت کرد، چون او روی گل هایی که دریافت کرده مقصر نیست.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: هر دو تیم عملکرد خوبی در این بازی داشتند. در این مسابقه پرسپولیس از تیم حریف پیش افتاد و در این شرایط یک مربی به حفظ نتیجه نیاز داشت و مربی دیگر برای بازگرداندن بازی تلاش می کرد که در این زمینه یحیی گل محمدی موفق بود.

وی افزود: پرسپولیس هم مانند بازی های قبلی اش عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. اما نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند و در نهایت هم بازی با تساوی خاتمه یافت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با انتقاداتی که به خط دفاع این تیم وارد می شود، افزود: هنگامی که خط هجومی تیم بتواند در گلزنی خوب عمل کند، فشار چندانی روی خط دفاع نمی آید. پرسپولیس در بازی های اخیرش موقعیت های زیادی را هدر داد. یک قانون هم در فوتبال وجود دارد که هر تیمی گل نزند، گل می خورد. هنگامی هم که خط حمله موقعیت هایش را به گل تبدیل نمی کند، فشار زیادی به مدافعان وارد می شود.

« پرسپولیس در نیم فصل به غیر از دروازه بان هیچ بازیکنی جذب نکرد، از دید شما آیا واقعا پرسپولیس نیاز به تقویت نداشت» سرمربی پیشین سرخپوشان در پاسخ به این پرسش گفت: هر مربی سایست کاری خاص خودش را دارد و خود مربی به شرایط تیمش واقف است. شاید برانکو نیازی به جذب بازیکن ندیده است که بازیکنی جذب نکرده است.

درخشان در پایان در رابطه با عملکرد لوبانف دروازه بان جدید پرسپولیس و انتقاداتی که به عملکرد این دروازه بان می شود، اظهار کرد: تا الان این دروازه بان روی گل هایی که دریافت کرده مقصر نبوده است و نمی شود که روی عملکرد او با این دو بازی قضاوت کرد.

کد N1140290

وبگردی