آفتاب
گزارش مهر از هفته پایانی لیگ برتر والیبال؛

شاگردان ترکاشوند در اندیشه پیروزی/جدال متین و آلمینیوم المهدی

شاگردان ترکاشوند در اندیشه پیروزی/جدال متین و آلمینیوم المهدی

ورامین-تیم متین صالحین ورامین در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مصاف آلمینیوم المهدی بندرعباس می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی عصر چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم های متین صالحین ورامین و آلمینیوم المهدی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم متین صالحین ورامین در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و به همین خاطر سقوط چند پله ای را در جدول رده بندی مسابقات تجربه کرده است، اما نماینده والیبال ورامین یکی از تیم های شرکت کننده در مرحله پلی آف خواهد بود.

نماینده والیبال ورامین تا پیش از رویارویی با آلمینیوم المهدی بندرعباس با کسب هشت پیروزی در رده هشتم لیگ برتر والیبال قرار دارد و تلاش می کند تا در هفته پایانی، جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

دیدار رفت تیم های متین صالحین ورامین و آلمینیوم المهدی بندرعباس با نتیجه سه بر دو به سود نماینده والیبال ورامین پایان یافته و نماینده بندرعباس می کوشد در هفته پایانی، انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

تیم آلمینیوم المهدی تا پیش از رویارویی با متین صالحین ورامین با کسب یک پیروزی، در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر والیبال قرار داشت.

نتیجه دیدار با آلمینیوم المهدی رقیب متین در پلی آف را مشخص می کند

احسن الله شیرکوند بازیکن متین صالحین ورامین و رییس هیئت والیبال این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقه نماینده والیبال ورامین مقابل آلمینیوم المهدی بندرعباس اظهار داشت: تیم متین صالحین ورامین در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال به مصاف آلمینیوم المهدی می رود.

وی افزود: حضور تیم متین صالحین ورامین در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال قطعی شده و نتیجه دیدار مقابل آلمینیوم المهدی، جایگاه این تیم در جدول رده بندی و رقیب آینده نماینده والیبال ورامین در مرحله پلی آف را مشخص می کند.

شیرکوند ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی تیم متین صالحین ورامین شناخت کافی را از تیم آلمینیوم المهدی دارند و تلاش می کنند تا در این دیدار نیز نمایش خوبی را از خود نشان دهند.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت از تیم متین صالحین ورامین، این تیم شایستگی و ظرفیت حضور در مراحل بالاتر لیگ برتر والیبال را دارد.

برای پیروزی به میدان می رویم

مجید بذرافشان مدیر عامل تیم متین صالحین ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم متین صالحین ورامین در هفته های اخیر و در اغلب مسابقات با بدشانسی های مختلفی روبرو شد.

وی افزود: مشکلات پیش آمده سبب شد تا تیم متین در هفته های اخیر نتواند نتایجی را که دلخواه خود بود، کسب کند اما حضور این تیم در مرحله پلی آف قطعی است.

بذرافشان ادامه داد: هم اکنون تیم متین صالحین ورامین در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و دیدار این تیم با آلمینیوم المهدی نقش تعیین کننده ای را در جایگاه این تیم در جدول رده بندی مسابقات خواهد داشت.

مدیر عامل متین صالحین ورامین تأکید کرد: در صورت پیروزی متین صالحین مقابل آلمینیوم المهدی، نماینده والیبال ورامین در رده هفتم جدول رده بندی قرار خواهد گرفت و در مرحله پلی آف با پیکان تهران روبرو خواهد شد.

کد N1139578

وبگردی