آفتاب

واکنش شورای شهری‌ها به حادثه کارواش سعادت آباد

واکنش شورای شهری‌ها به حادثه کارواش سعادت آباد

اعضای شورای شهر در خصوص حادثه کارواش سعادت آباد واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل دوستی صبح امروز در شورای شهر تهران با بیان اینکه از توضیحات شهرداری تهران در خصوص حادثه کارواش سعادت آباد قانع نشده‌اند گفت:‌ گزارش شهرداری چندپهلو بود چرا که از سویی نیروهای شهرداری را مهاجم قلمداد کرده و از سوی دیگر عنوان می‌کند که شهرداری 3000 متر زمین به مسجد قدس داده است.

وی با طرح این سوال که چرا شهرداری شفاف صحبت نمی‌کند؟ ادامه داد: چرا شهرداری احتیاط کرده و این در حالیست که این وقف شرعی نیست و پیشنهاد می‌شود کمیسیون نظارت شورا این موضوع را بررسی کند.

همچنین مهدی چمران، رئیس شورای شهر نیز با بیان اینکه گاهی شهرداری کارهایی را انجام می‌دهد که خود را به دردسر می‌اندازد گفت: شهرداری ابتدا توافقی کرده و زمین را به مسجد می‌دهد و پس از آن اجازه 200 متر تجاری را به مسجد می‌دهد که این اضافه کردن مشکل بر دیگر مشکلات است و امیدواریم سازمان‌ها تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای قرار نگیرند و شفاف و دقیق عمل کنند.

وی با بیان اینکه اگر موضوعی را در بی بی سی نشان دهند نباید به آن اعتماد بلکه باید به اصل موضوع شک کنیم اظهار کرد: دست اندرکاران شهرداری و شورا همگی نوکر مردم هستند و این افتخار است و اگر ماموران شهرداری کاری هم می‌کنند برای این است که حق مردم پایمال نشود زیرا برای خودشان که منافع شخصی ندارند اما باید با روش مسالمت آمیز و درست وارد شوند.

همچنین دنیامالی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا نیز با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش کنیم تا مطابق این فرمایشات تولید داخل رونق گیرد.

وی با بیان اینکه عزت ما در حضور حداکثری مردم در فضای انقلابی جامعه است عنوان کرد: اگر این حادثه بخواهد منجر به سوء استفاده دشمنان علیه ما شود، از همه می‌خواهم این مسائل را فراتر از حد معمول جلوه ندهند.

دنیامالی با اشاره به اینکه شورا و شهردار تهران توامان دستور لازم را برای پیگیری این موضوع صادر کرده گفت: در فضایی که برخی می‌خواهند برای نظام مشکل ایجاد کنند نباید بگذاریم این حوادث بزرگ جلوه داده شود.

انتهای پیام

کد N1138975

وبگردی