آفتاب

سامانه اشتغال جوانان در یزد ایجاد می‌شود

سامانه اشتغال جوانان در یزد ایجاد می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از تشریح طرح اولین سامانه اشتغال جوانان در کشور در جلسه آینده ستاد ساماندهی امور جوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، "مسعود شریعتی" با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت رفع مشکل بیکاری جوانان در کشور و همچنین با توجه به جایگاه استان یزد در کشور با دارا بودن بیشترین قبولی جوانان در کنکور و پایین بودن نرخ بیکاری استان، تصمیم گرفتیم در کوتاه‌ترین زمان با هدف استان عاری از جوانان بیکار به صورت تخصصی برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و نگاه ویژه‌ای که استاندار یزد به مسئله اشتغال جوانان دارند، تلاش می‌کنیم که به این هدف دست یابیم و بتوانیم به استان‌های دیگر نیز تجربه را انتقال دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: طرح سامانه اشتغال جوانان که توسط یکی از جوانان ایده‌پرداز یزدی طراحی شده و در حال حاضر آماده ارائه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان است. اگر بتوانیم کارآفرینی و نوآوری را در بین جوانان گسترش داده و آنها را در راه‌اندازی کسب و کار حمایت و هدایت کنیم، هم مشکل ازدواج و هم مشکل مسکن جوانان رفع خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1138857

وبگردی