آفتاب
آیت الله موحدی کرمانی:

لیست اصولگرایان توسط افرادمومن تدوین شده است/بهترین لیست انتخابات

لیست اصولگرایان توسط افرادمومن تدوین شده است/بهترین لیست انتخابات

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: زمانی که برای تعیین نمایندگان مجلس رای می دهیم سرنوشت ۴ سال آینده را رقم می زنیم و در نتیجه می توانیم مجلسی مصلح و یا مجلسی که مزاحم رهبری باشد تشکیل دهیم///

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: زمانی که برای تعیین نمایندگان مجلس رای می دهیم سرنوشت ۴ سال آینده را رقم می زنیم و در نتیجه می توانیم مجلسی مصلح و یا مجلسی که مزاحم رهبری باشد تشکیل دهیم اما نباید مجلس مزاحم رهبری تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در جمع نمازگزاران مسجد جامع نارمک با بیان اینکه باید کسانی را برای مجلس و خبرگان رهبری انتخاب کنید که از آمریکا نترسند، اظهار کرد: اگر نمایندگان از آمریکا بترسند همه زحمات انقلاب به باد رفته است و ما باخته ایم.

وی افزود: امروز خیلی ها از مقام معظم رهبری به دلیل ایستادگی های ایشان ناراحت هستند و به مجلس خبرگانی دل بسته اند که در آینده رهبری را انتخاب کند که با قدرت فعلی مقام معظم رهبر به میدان نیاید.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب بیدارترین فرد در این کشور و آگاهی و اطلاعشان از توطئه های آمریکا از همه بیشتر است. ایشان با کمال بصیرت می گویند آمریکا در مقام نفوذ است و می خواهد مجددا به کشور بازگردد و فرهنگ کشور را به همان فرهنگ زمان شاه تبدیل کند و متناسب با زمان، یک فرهنگ مورد پسند خود را بسازد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: زمانی که برای تعیین نمایندگان مجلس رای می دهیم سرنوشت ۴ سال آینده را رقم می زنیم و در نتیجه می توانیم مجلسی مصلح و یا مجلسی که مزاحم رهبری باشد تشکیل دهیم اما نباید مجلس مزاحم رهبری تشکیل شود.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد به لیست هایی که از سوی افراد متدین تهیه می شوند، تصریح کرد: نگویید ما در لیست های انتخاباتی که افراد متدین ارائه کرده اند عده ای را نمی شناسیم، این لیست ها را افرادی آگاه تهیه کرده اند و شما باید به آن اعتماد کنید.

وی گفت: آنهایی که دغدغه ولایت و دین را دارند مدتها کار کردند و بر روی افرادی که به مردم معرفی می کنند بررسی های زیادی انجام دادند. این لیست ها امروز به مرحله نهایی رسیده است و در اختیار شما قرار داده می شود. فقط این را بدانید که خیلی روی این لیست ها کار شده است.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم لیستی که تهیه شده است مورد رضای خداوند، امام زمان(عج) و مورد پسند مقام معظم رهبری باشد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شما در جامعه خوب می توانید این لیست ها را بشناسید، گفت: اگر به این لیست اعتماد کردید به صورت یکجا به آن رای دهید زیرا افراد مورد اعتماد و متدینی بر روی آن کار کرده اند و این بهترین لیست است.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: بر روی شرکت در انتخابات حساس باشید چرا که ما نه تنها وظیفه داریم خودمان در انتخابات شرکت کنیم بلکه باید دیگران را هم به این مسیر هدایت کنیم. امیدواریم کسانی از صندوق ها بیرون بیایند که باعث افتخار کشور باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن مترصد این است که پشتیبانی مردمی انقلاب ضعیف شده باشد، گفت: اگر این چنین شود دشمن می گوید دیگر وقت آن است که حمله کنیم اما اگر مردم حضور پیدا کنند و مقاوم بایستند دشمن متوجه می شود که مردم با اسلام و نظام هستند.

آیت الله موحدی کرمانی تاکید کرد: اگر شرکت در انتخابات ضعیف باشد امنیت ما آسیب می بیند. شرکت نکردن جفای به انقلاب و گناه است و کسانی که در این امر مصامحه می کنند باید از خدا بترسند.

وی افزود: اگر مجلس خوبی داشته باشیم کشور برای ۴ سال بیمه و خیال ما راحت می شود و اگر مجلس خبرگان خوبی هم داشته باشیم برای ۸ سال مسئله رهبری بیمه خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه باید توطئه های دشمن را شناخت، ادامه داد: شرکت کردن در انتخابات و رای دادن به افراد اصلح عبادتی بزرگ محسوب می شود که قیمت آن بسیار بالا است باید دیگران را به این عبادت تشویق کنید.

 

کد N1137985

وبگردی