آفتاب

گردنه حیران در محاصره برف و کولاک

گردنه حیران در محاصره برف و کولاک

‌رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین گفت: بارش برف برای چندمین بار متوالی شهرستان نمین و گردنه زیبای حیران در محور اردبیل - آستارا را سفید پوش کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، بهرام سرش خیاوی در بازدید از عملیات برفروبی راهداران در گردنه حیران واقع در محور اردبیل - آستارا با اعلام این خبر گفت: بارش برف توام با کولاک شدید که از عصر دیروز در شهرستان نمین شروع شده، هم‌چنان نیز ادامه دارد، طوری که ارتفاع برف در گردنه حیران به بیش از 20 سانتی متر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه انباشت برف بعلت کولاک شدید در برخی قسمتهای جاده به 50 سانتیمتر می‌رسد، گفت: راهداران این اداره به محض شروع بارش در محورهای ارتباطی مستقر شدند و برفروبی و یخ زدایی سطح جاده‌ها را آغاز کردند.

سرش خیاوی گفت: در حال حاضر بارش همچنان ادامه دارد و راهداران بیش از 7 بار محورهای اصلی و فرعی شهرستان را برفروبی و نمک پاشی کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نمین افزود: در حال حاضر کلیه محورهای ارتباطی در حوزه این شهرستان باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد و با توجه به احتمال ادامه بارش‌ها به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند، توصیه می‌شود زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی همراه داشته و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام

کد N1137743

وبگردی