آفتاب
فرماندار ساری:

صلاحیت 24 نامزد در حوزه انتخاباتی ساری تایید شد

صلاحیت 24 نامزد در حوزه انتخاباتی ساری تایید شد

فرماندار ساری گفت: 24 نامزد در حوزه انتخاباتی ساری – میاندرود تائید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: باید امکانات و لوازم برگزاری امکانات در شعبه‌های اخذ رای فراهم باشد تا به برگزاری انتخابات پرشور کمک کند.

وی با بیان اینکه همه کمیته‌ها در برگزاری انتخابات از اهمیت برخوردار هستند، افزود: کمی و کاستی خاصی وجود ندارد که نیاز به تذکر داشته باشد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه برنامه‌های برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود، گفت: فقط یک تخلف انتخاباتی گزارش شد که با همکاری دادگستری استان، نسبت به این موضوع تذکر دادیم و از تبلیغات پیش از موعد پیشگیری به عمل آمد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه واحد حقوقی در بحث آموزش هم ورود پیدا کند و حجم آموزش در بخش‌ها افزایش یابد، تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات عملکرد خوبی داشته است.

حسین‌زادگان در ادامه گفت: تخلف‌های انتخاباتی ابتدا به نامزدهای انتخابات، اعلام شود تا نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند در غیر این صورت، کمیته امحا وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند تابلوی ارتباط مردمی نصب کنند اما این تابلو نباید در اندازه غیرمتعارف باشد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه 24 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: بیست و هفتم بهمن‌ماه زمان اعلام قطعی اسامی نامزدها به مراکز حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور است و نامزدهای انتخابات می‌توانند از 29 بهمن تا پنجم اسفندماه نسبت به تبلیغات انتخاباتی اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N1137373

وبگردی