آفتاب
به قلم مرحوم امیر حسین فردی؛

«یادداشت‌های یک نویسنده» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

«یادداشت‌های یک نویسنده» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

مجموعه ۱۰ جلدی سرمقاله‌های امیرحسین فردی در کیهان بچه ها در قالب کتابی با عنوان «یادداشت‌های یک نویسنده» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات مدرسه برهان در قالب مجموعه‌ای ۱۰ جلدی با عنوان «یادداشت‌های یک نویسنده» مجموعه سرمقاله‌های منتشرشده و منتشر نشده مرحوم امیر‌حسین فردی در نشریه کیهان بچه‌ها را منتشر می‌کند.

بر اساس این گزارش، مجموعه ۱۰ جلدی «یادداشت‌های یک نویسنده» زیر نظر مریم فردی فرزند مرحوم امیر حسین فردی گردآوری شده است و برخی از یادداشت‌های و سرمقاله‌های منتشر نشده مرحوم فردی را نیز در بر خواهد گرفت. همچنین در تدوین این مجموعه ناصر نادری از دوستان مرحوم فردی نیز همکاری دارد.

این مجموعه در هر مجلد از خود شامل ۲۰ تا ۲۴ یادداشت خواهد بود که به تناوب دارای حجم‌های متفاوتی  هستند.

این مجموعه برای مخاطبان گروه سنتی کودک در دوره دوم ابتدایی در دست انتشار است و به صورت کامل همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال آینده منتشر خواهد شد.

برای انتشار این مجموعه که در قطعی متفاوت و شمایل نو منتشر می‌شود نسرین سیاری تصویر سازی انجام خواهد داد و شاپور حاتمی نیز مدیریت هنری را بر عهده دارد.

مرحوم امیر حسین فردی نویسنده فقید انقلاب اسلامی به مدت ۳۱ سال سمت سردبیری نشریه کیهان بچه ها را بر عهده داشت. وی همچنین مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری را نیز برعهده داشت و جشنواره داستان انقلاب را در این مرکز پایه گذاری کرد.

فردی در اردیبهشت ماه سال ۹۲ در پی بیماری قلبی درگذشت.

 

کد N1137189

وبگردی