آفتاب

"حمایت از فلسطین در اروپا افزایش یافته است"

"حمایت از فلسطین در اروپا افزایش یافته است"

رئیس جامعه فلسطینیان اروپا گفت: تحرکات و فعالیت‌های حامیانه از مساله فلسطین در اروپا افزایش یافته و همین مساله، رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زاهر بیروای، رئیس جامعه فلسطینیان اروپا افزود که این تحرکات و فعالیت‌ها موجب تشدید ترس و وحشت اسرائیلی ها نسبت به زدوده شدن مشروعیت ساختگی رژیم صهیونیستی از اذهان اروپایی ها شده است.

وی خاطرنشان کرد که تحولات عظیمی در افکار عمومی اروپا نسبت به مساله فلسطین صورت گرفته و این تحولات به نفع آرمان فلسطین است. روند تحریم علمی و اقتصادی و فرهنگی رژیم صهیونیستی در محافل اروپایی گسترش یافته است.

وی بر لزوم ایجاد گروه فشار عربی-اسلامی برای حمایت از حقوق ملت فلسطین و مقابله با لابی صهیونیستی تأکید کرد.

رئیس جامعه فلسطینیان اروپ تصریح کرد که اروپایی‌ها بیش از دیگران ماهیت منازعه فلسطینیان با اسرائیلی‌ها و جنایات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان را درک می کنند و این جنایات با قوانین بین المللی و تمدن اروپایی تضاد دارد.

در همین حال، اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست تا به تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس پایان بخشد.

تعدادی از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گفتند که اقدامات ویرانگرانه ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس مانع از تشکیل کشور فلسطین می‌شود.

انتهای پیام

کد N1136574

وبگردی