آفتاب
با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت؛

سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزش‌عالی سلامت شیروان به‌بهره برداری رسید

سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزش‌عالی سلامت شیروان به‌بهره برداری رسید

شیروان - با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان با حضور محمد رضا فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

بر پایه این خبر، این سالن با ظرفیت ۱۴۵ نفر و با مساحت ۱۶۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

سالن اجتماعات مجتمع عالی سلامت شیروان توسط خانواده خیر مهدی ساعد از نیکوکاران شهرستان شیروان احداث شده است.

در حال حاضر ۱۱۵ دانشجو در مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان شیروان در رشته‌های فوریت پزشکی و پرستاری مشغول به تحصیل هستند.

در پایان مراسم افتتاحیه این سالن از خدمات این نیکوکار شیروانی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت صبح امروز برای انجام یک سفر یک روزه و افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی وارد شهرستان شیروان شد.

افتتاح اورژانس پیش بیمارستانی جاده حصار گرمخان، افتتاح سالن ورزشی الغدیر و بازدید از کلینیک ویژه دانشگاه واقع در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی روستای ارکان، بازدید از بیمارستان و خوابگاه در حال ساخت در بجنورد، حضور در مراسم جشن انقلاب و دانشگاه و شرکت در نشست خبری از برنامه‌های سفر یک روزه فراهانی به خراسان شمالی اعلام شده است.

 

 

کد N1133995

وبگردی