آفتاب

قطع سهمیه سبوس شرکت تعاونی دامداران شادگان

قطع سهمیه سبوس شرکت تعاونی دامداران شادگان

مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شادگان گفت: سهمیه سبوس این شرکت حدود 5 ماه است که قطع شده و مشکلات فراوانی برای اعضای شرکت و دامداران عضو این شرکت به وجود آمده است.

عبدالقادر حمید در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: طبق گزارشات دریافتی از دامداران، دهیار، اعضای شورای شهر و عاملین توزیع سبوس شهرستان تایید شد که در سال 93 سبوس توسط این شرکت میان دامداران توزیع شده و همچنین اداره جهاد کشاورزی شادگان نیز این مساله را تایید کرده است.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در نامه‌ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرده که در سال گذشته از شرکت تعاونی دامداران، هیچ شکایتی مبنی بر عدم توزیع سبوس نشده است اما متاسفانه طی حکمی، شرکت تعاونی دامداران شادگان از دریافت سهمیه سبوس منع شد.

حمید تصریح کرد: با قطع سهمیه سبوس این شرکت، سبوس مورد نیاز دامداران مستقیما به عاملان توزیع داده می‌شود و این در حالی است که در گذشته ایراداتی در خصوص واگذاری مستقیم سبوس به عاملان مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: به علت گرانی علوفه و کمبود سبوس موردنیاز دامداران، مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود آمده است که موجب شده تا دامداران دام‌های خود را به فروش برسانند و به مهاجرت از شهرستان بپردازند.

مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران شادگان خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده این مشکل حل شود و سهمیه سبوس دامداران شادگان به این تعاونی اختصاص داده شود.

انتهای پیام

کد N1130797

وبگردی