آفتاب
واکنش‌ها به برگزاری دوی صحرانوردی کارگران روی آسفالت

کیهانی: دویدن روی آسفالت مضر است/ ابوترابی: اذیت شدیم

کیهانی: دویدن روی آسفالت مضر است/ ابوترابی: اذیت شدیم

نخستین دوره دو صحرانوردی قهرمانی کارگران کشور که در شهرستان دلفان برگزار شد با قهرمانی خراسان رضوی در بخش بانوان و آذربایجان شرقی در بخش آقایان همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، در این مسابقه 120 دونده در قالب 17 تیم آقایان و 8 تیم بانوان شرکت داشتند که در دو رده‌ی سنی زیر 30 و بالای 30 سال به رقابت پرداختند.

مسابقه آقایان حدود ساعت 10 و 30 دقیقه و با شلیک "علی آشتاب" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان شروع شد اما بانوان دقایقی زودتر از آقایان استارت زدند. در حالی آقایان 8 کیلومتر و بانوان 5 کیلومتر را دویدند که قبل از شروع مسابقه اعلام شده بود که مسافت آقایان 12 و بانوان 8 کیلومتر است.

نفرات برتر رده سنی زیر 30 آقایان بلافاصله بعد از پایان مسابقه و در حالی که "نفس‌نفس" می‌زدند، پاسخگوی پرسش‌های خبرنگار ایسنا بودند.

به هدفم رسیدم

همایون همتی دونده کرمانشاهی گفت: زمان و مکان مسابقه خیلی سرد بود و همین کار را سخت‌تر کرده بود.

وی با اشاره به حضور چندین ملی‌پوش در این مسابقه ادامه داد: سطح رقابت خیلی بالا بود و مسیر مشکلی نداشت.

همتی در پاسخ به این پرسش که فکرش را می‌کرده قهرمان شود، بیان کرد: با توجه به آمادگی بدنی انتظار قهرمانی داشتم که خوشبختانه به هدفم رسیدم.

دویدن در هوای سرد دشوار است

محمدرضا ابوترابی دونده اصفهانی که نایب‌قهرمان شد، درباره مسابقه به ایسنا گفت: در مسیر آسفالت و هوای خیلی سرد دویدن دشوار است و کمی اذیت شدیم.

وی اظهار کرد: چند دونده خوب که روزهای گذشته در رقابت‌های ابوظبی شرکت کرده بودند، در این مسابقه حضور یافتند و سطح رقابت بالا بود.

ابوترابی بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده بودم که در جایگاه‌ اول تا سوم قرار بگیرم و خوشبختانه به این هدف رسیدم.

دویدن روی آسفالت برای ما ضرر دارد

حسین کیهانی که با نام تیم لرستان شرکت کرده بود و در جایگاه سوم قرار گرفت، به خبرنگار ایسنا گفت: با دوستان رقابت خوبی داشتم و راضی هستم.

وی اضافه کرد: این مسابقه بیشتر جنبه تمرین برای ما داشت، چون رقابت‌های مهمی درپیش داریم. آخر بهمن رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا را پیش رو دارم و بعد از آن باید در دو صحرانوردی بحرین شرکت کنیم.

کیهانی با اظهار نارضایتی از مسیر مسابقه تصریح کرد: در دویدن روی آسفالت اذیت می‌شویم و مضر است. مسیر صحرانوردی باید در جاهای نرم باشد و آسفالت برای ما ضرر دارد.

انتهای پیام

کد N1128695

وبگردی