آفتاب
نیک‌نژاد:

راه برون‌رفت از تمام مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مقاومت است

راه برون‌رفت از تمام مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مقاومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راه برون رفت از تمام مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راه برون رفت از تمام مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مقاومت است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والسلمین نصیر نیک‌نژاد در مراسم تجدید میثاق مدیران، کارکنان و تشکل‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با آرمان های حضرت امام(ره) با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: ان شاءالله خداوند متعال توفیق دهد، تا بتوانیم آرمان های حضرت امام خمینی (ره) را تحت نظر رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) محقق کنیم و انقلاب اسلامی به نظام جهانی حضرت مهدی (عج) متصل و مرتبط شود.

وی، افزود: امروز این جمع آمدند، در جوار مرقد منور حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و فرزند صالح ایشان و در جوار شهدای والا مقام بهشت زهرا اعلام کنند؛ ۳۷ سال از انقلاب شکوهمند سپری شده است و نهال انقلاب که قریب به ۴۰ سال است غرس شده، اکنون به ثمر نشسته است. امروز آمدیم، بگوییم، که اماما! ما فرزندان شما و کسانی که در سال های آغازین انقلاب به فرمان شما لبیک گفتیم و در صحنه های تظاهرات و راهپیمایی ها حضور داشتیم، در طی این ۳۷ سال در تمام عرصه ها پای انقلاب، شعارها، اصول و آرمان هایی که برای آنها قیام کردیم، ایستاده ایم و لحظه ای به خود تردید راه نداده ایم.

این مسئول فرهنگی، تأکید کرد: امروز فشارها، تحریم ها و تهدیدها نه تنها ما را خسته و دلسرد نکرده، بلکه با صلابت و آمادگی بیشتر از قبل، روی اصول اسلامی تا پای جانمان ایستاده ایم.

نیک نژاد، در ادامه تصریح کرد: دشمنی که ما را، مردم ما را، انقلاب ما را و رهبر ما را نمی شناسد و لحظه به لحظه، توطئه می‌کند، باید متوجه شده باشد، که نمی تواند ملت ایران را نسبت به انقلابشان دلسرد کرده و جوانان و نوجوانان را لحظه ای از صحنه خارج کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مدیران، کارکنان و تشکل های وابسته این اداره کل در مراسم تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام برای این است که؛ ما اعلام کنیم اماما، روح ملکوتی شما حاضر و ناظر است که مردم ایران از ولایت فقیه فاصله نگرفته است، پشتیبان مقام عظمای ولایت هستیم تا به این انقلاب و سرزمین آسیبی نرسد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، یادآور شد: راه برون رفت از تمام مشکلات در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مقاومت است. مردمی که در سال ۵۷ در خیابان های تهران، پرچم های یا حسین را بلند کردند و در تمامی گیر و دارها، مقاومت اسلامی را سرلوحه خود قرار دادند، مردمی که برای خاموش کردن فتنه ۸۸ آمدند و با حضور پر شور خود چشم دشمنان را کور کردند، امروز هم آمده اند. علمای محترم، مبلغین بزرگوار، اقشار تأثیر گذار، مجامع قرآنی، همه و همه آمدند و در این جمع حضور پیدا کردند، تا با شما عهد و پیمان مجدد ببندند که تا آخرین نفس با روحیه جهادی و حماسی در مقابل فشارها و تحریم ها و تهدید ها ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام

کد N1126311

وبگردی