آفتاب
اسکوچیچ پس از پیروزی برابر استقلال خوزستان:

دربی اهواز را فراموش کردیم/ زمین تمرین فولاد کیفیت لازم را ندارد

دربی اهواز را فراموش کردیم/ زمین تمرین فولاد کیفیت لازم را ندارد

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: زمین های تمرینی باشگاه فولاد کیفیت لازم را ندارد و این امر باعث مصدومیت بازیکنان ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر امروز جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران و بازیکنان فولاد تبریک می گویم. بی شک این پیروزی نوید رسیدن فولاد به روزهای خوب است و امیدوارم در آینده نیز روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی افزود: با وجود اینکه چندین مصدوم در ترکیب تیم ما وجود داشتند ولی در نهایت این بازی را با کسب هر سه امتیاز ممکن به پایان رساندیم. البته با وجود این پیروزی باید عنوان کنم که این فولاد، هنوز با تیم ایده آل مدنظر من فاصله دارد به خصوص اینکه هواداران فولاد شایسته دیدن بازی های بهتری از تیم خود هستند.

اسکوچیچ با بیان اینکه از این لحظه شهرآورد اهواز برای ما تمام شد و ما به فکر بازی های آینده هستیم، بیان کرد: ما در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده ایم و این نکته بسیار مهمی است. ما از امروز خود را مهیای رویارویی با تیم سپاهان اصفهان خواهیم کرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص روند آماده سازی تیمش در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: ما اردوی خود را در اهواز انجام دادیم و به خارج از کشور نرفتیم که این امر به برنامه ریزی ما لطمه زد. به خصوص اینکه زمین های تمرین ما در اهواز وضع مناسبی ندارند و این موضوع باعث آسیب دیدگی بازیکنان ما در تمرینات شد ولی مدیرعامل باشگاه قول داده که این قبیل مشکلات را حل کند.

اسکوچیچ در خصوص خریدهای جدید فولاد نیز گفت: از مهرداد بایرامی که امروز در ترکیب اصلی تیم قرار داشت انتظار بیشتری داشتم ولی او خوب ظاهر نشد. همچنین کوئه ماها مهاجم جدید ما نیز در تمرینات آمادگی بدنی لازم را نداشت به همین دلیل امروز به عنوان بازیکنی تعویضی وارد میدان شد. در هر صورت شرایط بازی امروز به گونه ای پیش رفت که مجبور شدم از اسماعیل شریفات و حسین ابراهیمی با وجود مصدومیت استفاده کنم که این امر بی شک مشکلاتی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تیم فولاد در این مدت جوان تر هم شده و شما نتایج این جوانگرایی را درآینده این باشگاه خواهید دید. فقط امیدوارم انرژی منفی که به تیم می رسد به زودی فروکش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز جمعه تیم های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان برگزار کننده شهرآورد اهواز در ورزشگاه الغدیر بودند که این بازی در نهایت با برتری فولادی ها به پایان رسید.

کد N1123807

وبگردی