آفتاب
در جلسه ستاد تنظیم بازار

جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مشخص شد

جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مشخص شد

ستاد تنظیم بازار استان تهران با دستور کار «ارائه پیشنهادات کمیته تنظیم بازار در خصوص تامین، ذخیره و توزیع میوه شب عید» در استانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش سرویس شهری ایسنا، جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری و با حضوراعضای کمیسیون تنظیم بازار برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، هدف ستاد تنظیم بازار را تلاش برای تعادل در قیمت سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و ذخیره‌سازی به موقع و با کیفیت این محصولات دانست و اضافه کرد: از آنجا که سرعت ذخیره‌سازی و کیفیت محصولات برای این ستاد مهم است، با برنامه‌ریزی انجام شده اقلام مورد نظر به اندازه کافی و با کیفیت بهتر از سال قبل تامین و ذخیره شده است.

منصوری در خصوص تقسیم وظایف توزیع میوه شب عید، گفت: مباشر توزیع میوه در سطح استان بر عهده سازمان تعاون روستایی استان بوده که باید با سازماندهی مباشرین از هم اکنون کار خود را آغاز و سامان دهد تا در ایام پایانی سال با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

وی، نقش دولت را صرفا تنظیم بازار معرفی کرد و گفت: ما فقط به دنبال تنظیم بازار هستیم و متناسب با قیمت بازار، برنامه ریزی وتصمیمات لازم با هماهنگی ستاد اتخاذ خواهیم کرد.

منصوری در خصوص تعداد جایگاه‌های عرضه میوه گفت: 344 غرفه برای توزیع در سطح استان تدارک دیده شده است که به خاطر سهولت دسترسی مردم به بازار میوه شب عید‏، تعداد جایگاه‌ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، رییس جهادکشاورزی استان در پایان از اعضای نظارتی جلسه‏ خواست تا برنامه و راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص نظارت بر بازار شب عید‏، از لحاظ کنترل قیمت و کیفیت محصول وهمچنین نحوه توزیع وعرضه تهیه و حداکثر تا 15 بهمن به دبیرخانه ستاد ارایه کنند.

انتهای پیام

کد N1120718

وبگردی