آفتاب
رئیس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه:

طلاب با زبان هنر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

طلاب با زبان هنر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: طلاب با بهره‌گیری از زبان هنر و تولید آثار فاخر اسلامی می‌توانند با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، محمد حسنی در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره فیلم اشراق در مجتمع سینمایی ونوس قم، با بیان اینکه امروز رسانه و هنر حرف اول را در جهان می زنند، اظهار کرد: هیچکس نمی تواند منکر تاثیرگذاری رسانه و سینما در بین خانواده ها شود.

وی با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری عظیمی در عرصه هنر انجام داده است و سعی دارد تا با ساختن آثار جذاب و پرهزینه فرهنگ خود را در بین خانواده های ایرانی ترویج دهد، بیان کرد: این موضوع وظیفه طلاب هنرمند را چند برابر دشوار می‌سازد چون ما باید با بضاعت کم به جنگ با قدرت های غربی برویم.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه طلاب هنرمند تاکنون توانسته اند آثار فاخر و ارزشمندی در حوزه دین تولید کنند و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی خانواده ها مواجه شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم اشراق محلی برای دیده شدن طلاب هنرمند است، یادآور شد: خوشبختانه جشنواره اشراق با استقبال خوبی از سوی طلاب هنرمند مواجه شده است و ما شاهد آثار خوبی در بخش های مختلف جشنواره از قبیل مستند و داستانی بودیم.

انتهای پیام

کد N1120462

وبگردی