آفتاب
در شیراز انجام شد؛

اختصاص آب انبار وکیل به برنامه های تجسمی و سنتی

اختصاص آب انبار وکیل به برنامه های تجسمی و سنتی

شیراز- آب انبار وکیل به انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس واگذار شد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر، گفت: تفاهم‌ نامه‌ ای میان انجمن هنرهای تجسمی و سنتی و میراث فرهنگی استان فارس انجام گرفت که براساس آن آب انبار وکیل در مجموعه زندیه به این انجمن واگذار شده تا با برپایی نمایشگاه‌هایی از آثار هنرمندان می‌توان بستر مناسبی برای اقتصاد هنر فراهم شود.

محمدهادی ستایش عنوان کرد:  این مجموعه در حال آماده‌سازی است و تا قبل از عید نوروز هنرمندان انجمن تجسمی و هنرهای سنتی می‌توانند در آنجا مستقر شده و به فعالیت‌های هنری خود در زمینه برگزاری ورک ‌شاپ و نمایشگاه بپیردازند.

وی، ادامه داد: این آب انبار که نام گالری آب به خود گرفته است در ایام عید نوروز میزبان مسافران و گردشگران است که می‌توانند از نزدیک با آثار هنرمندان آشنا شوند.

برگزاری ششمین جشنواره «همه هنرمندان شهر»

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی استان فارس در ادامه از برگزاری ششمین جشنواره «همه هنرمندان شهر» خبر داد و گفت: ششمین جشنواره «همه هنرمندان شهر» که به ابتکار برخی چهره های هنرهای تجسمی و سنتی فارس پس از رسمیت شناخته شدن انجمن به عنوان نهادی مردمی میان هنرمندان استان به تقویم برنامه های هنری راه یافت، سال آینده نیز  در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ستایش از برگزاری این جشنواره همزمان با هفته شیراز و با حضور تمامی هنرمندان و گالری‌داران این شهر خبر داد.

 

کد N1119337

وبگردی