آفتاب

شهرستان مهاجرپذیر استان زنجان، در انتظار سرمایه‌گذار

شهرستان مهاجرپذیر استان زنجان، در انتظار سرمایه‌گذار

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نتایج به دست آمده در مذاکرات، ابراز امیدواری کرد تا چند ماه آینده شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نتایج به دست آمده در مذاکرات، ابراز امیدواری کرد تا چند ماه آینده شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان باشد.

«جمشید شیخی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، با بیان این‌که شهرک صنعتی خرم‌دره آماده پذیرایی از سرمایه‌گذاران است، افزود: خرم‌دره یکی از شهرستان‌های مستعد استان زنجان برای سرمایه‌گذاری است که هم در حوزه کشاورزی و هم در حوزه صنعت این قابلیت را دارد که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد، از این‌رو با توجه به نتایج کسب شده در برجام، این امیدواری وجود دارد که شاهد رونق اقتصادی در این شهرستان باشیم.

وی یکی از اقدامات مطلوب انجام‌شده در این شهرستان را بحث اهتمام ویژه به مسأله طرح هادی دانست و گفت: خوشبختانه روند اجرای این طرح در شهرستان خرم‌دره بسیار راضی‌کننده بود، اما متأسفانه تنها دغدغه‌ای که در این زمینه با آن مواجه هستیم، بحث بازپرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی است که روستائیان را با مشکل مواجه کرده است، چون روستائیان با توجه به این‌که درآمد چندانی ندارند، قادر به بازپرداخت این تسهیلات نیستند که امیدواریم در این خصوص از آن‌ها حمایت شود.

این مسئول با تأکید بر این‌که رونق بخش کشاورزی و پویا بودن این بخش باعث شده است که همواره از خرم‌دره به‌عنوان شهرستان مهاجرپذیر استان یاد شود، ادامه داد: عمده محصولات تولیدی این شهرستان، لوبیا، سیب‌زمینی و سر درختی‌هایی است که در کشت و صنعت تولید می‌شود. از طرفی در شش ماهه نخست سال با رونق صنعت کشاورزی، اغلب کارگران فصلی در این شهرستان مشغول به‌کار می‌شوند و این موضوع انگیزه‌ای برای ماندگاری این افراد در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با یادآوری این‌که تأمین رفاه مردم با امید به آینده یکی از سیاست‌های دولت به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن شرایط مطلوب از جمله توسعه بخش کشاورزی و صنعت با جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصاد در شهرستان، امید به آینده را در میان شهروندان و روستائیان افزایش دهیم که امیدواریم این شاهد تحقق این روند در ماه‌های آینده با توجه به مسأله برجام باشیم.

انتهای پیام

کد N1118555

وبگردی