آفتاب

آمادگی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش ایران

آمادگی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ابلاغ ممنوعیت نمایشگاه‌های فروش در استان‌ها خبر داد و گفت: نمایشگاه باید صرفاً برای نمایش کالاها و محصولات باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، «حسین نجاتی» در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان با اعلام این مطلب افزود: تا ابتدای دی‌ماه امسال حدود 1.5 میلیارد دلار صادرات از استان به 54 کشور خارجی انجام شده است.

وی ادامه داد: عراق، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که بیشترین صادرات غیرنفتی از استان به این کشورها انجام گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اعلام تصویب تقویم سال 95 نمایشگاه بین‌المللی تبریز، گفت: 10 نمایشگاه بین‌المللی تبریز سال آینده در خارج از کشور برگزار می‌شود.

«احمد محمدزاده» اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز ظرفیت بسیار بزرگی برای معرفی توانمندی‌های استان و ایران است که در منطقه بی‌رقیب است.

وی هم‌چنین با تصویب طرح تقویم سال 95 نمایشگاه بین‌المللی باغ شهر سهند مراغه در کارگروه استانی گفت: سال آینده 19 نمایشگاه در این شهرستان برپا می‌شود.

«حبیب ماهوتی»، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز نیز گفت: پارسال 42 نمایشگاه در تبریز برگزار شد که امسال این تعداد تا پایان سال به 50 نمایشگاه می‌رسد.

وی افزود: سال آینده 10 نمایشگاه از جمله در شهرهای مسکو روسیه، تاتارستان، ابوظبی امارات، کربلا و بصره عراق، ارمنستان، برپا می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز هم‌چنین از آمادگی این نمایشگاه برای برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه فرش ایران در تبریز برای سال آینده، خبر داد.

انتهای پیام

کد N1114012

وبگردی