آفتاب

جذابیت‌های نفتی و گازی ایران برای ایتالیایی‌ها

جذابیت‌های نفتی و گازی ایران برای ایتالیایی‌ها

یک تحلیلگر انرژی و نماینده شرکت نفتی وگ ایتالیا با اشاره به جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های نفتی و گازی ایران گفت: ایران پتانسیل بالایی در زمینه‌ی نفت و گاز دارد.

پل استوارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که شرکت وگ به عنوان یک شرکت نفتی در ایتالیا در ایران نیز فعالیت و شعبه دارد، اظهار کرد: نمایشگاهی که در ایران در زمینه‌ی انرژی برگزار شد با عنوان نخستین نمایشگاه حوزه انرژی پس از لغو تحریم‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای حضور و شروع همکاری‌های نفتی بین شرکت‌های نفتی ایران و ایتالیا باشد.

وی با تاکید بر این‌که در ایران جذابیت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری روی نفت و گاز وجود دارد، ادامه داد: ایران دارای منابع نفتی و گازی فراوانی و یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های انرژی چه انرژی‌های تجدید‌پذیر و چه انرژی‌های پایدار است.

نماینده شرکت نفتی وگ ایتالیا افزود: بنابراین ایران می‌تواند پتانسیل بالایی برای فعالیت و جذب سرمایه در این زمینه داشته باشد.

استوارتی خاطر نشان کرد: شرکت‌های نفتی و انرژی ایران و ایتالیا از گذشته با یکدیگر ارتباطات موفقیت‌آمیزی داشتند و امیدوارم در پساتحریم نیز این ارتباطات ادامه یابد.

انتهای پیام

کد N1112619

وبگردی